Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste postje hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste postje hier

Dames, Heren,

Na lang twijfel heb ik besloten om toch maar es na te vragen hoe jullie m'n onderstaande dingen vinden. Foto werd genomen in Paradisio, U allen vast bekend.

Opbouwende kritiek wordt geapprecieerd!

D90
    1/400
    f6
    shutter priority
    iso 400

geen pp, dus ook geen sexy kadertje enzo

Edit: ik heb em opnieuw online gezet, .. blijkbaar had ik hier en daar eentje te veel gedelete van m'n flickr pagina

Groetjes,
    Koen
    Last edited by eeckhoudtje; 26 april 2009, 19:39.
    2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Re: Eerste postje hier

Ben daar onlangs ook geweest heel mooi park en je kan er inderdaad mooie foto's nemen .En deze vind ik wel mooi ,leuke beestjes zijn het .

Grtz mario

Comment

[MOD]Toch even zeggen dat je maar 1 topic per dag mag openen hier. Ik ben wat laat, maar wou het je toch nog even meegeven.
      Mvg,
      Photoclix[END MOD]

MOD OFF :
      De foto mag er zeker zijn. Mag ik eens vragen waarom f/6 ? Om een zo groot mogelijke scherptediepte te hebben ?

De ISO heb je waarschijnlijk omhoog geschroef om je sluitertijd goed te krijgen voor de gebruikte focale lengte, dus ik denk dat je op dat gebied meer dan voldoende rekening hebt gehouden met je instellingen.

Compo : De ringstaartmaki's zijn als je geluk hebt vrij goed te benaderen in Paradisio, maar je vind ze zelden op de grond (hetgeen hier blijkbaar wel het geval was). Bij deze foto krijg ik de indruk dat ie gemaakt is van boven uit en dat is het enige dat ik wat minder vind. Een lager standpunt had hier beter geweest en met een beetje meer geluk/geduld had ie misschien ook nog naar de camera gekeken.

TIP : Ik spendeer gewoonlijk anderhalf uur tot 2 uur op 1 van de apeneilandjes ginder en meestal heb ik dan wel een foto waarbij ze praktisch in de lens kijken.
      Ik moet er wel bij zeggen dat dit dan niet is tijdens een bezoekje met het gezin , maar in mijn eentje.
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Toch wel jammer dat een foto die er pas staat alweer verdwenen is

Nu zie ik dat in meerdere topics flikr foto's niet zichtbaar zijn. Is er iets mis met Flikr misschien dan?

Comment

Hmmm....ik upload ook met flickr....maar daar is niets mee aan de hand. Geen idee

Comment

Het is geen flickr probleem, het was een user error...

Ondertussen heb ik ook al een vervolg gepost, op aanraden van Photoclix heb ik mezelf verlaagd tot hun niveau (letterlijk dan )

het resultaat vind je op onderstaande link

Bedankt alvast voor de tips!

Groetjes,
            Koen
            2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Aha! Super dat hij er terug staat
              'k Vind het wel een mooike hoor. Maar ja, op ooghoogte geeft inderdaad meestal een nog mooier beeld.

Comment

Vind hem best mooi zo ... hij zit net op iets te wachten. Dat krijg je volgens mij niet als je ze op ooghoogte fotografeert ?

Comment

Working...
                X