Rondje tuin gelopen. Heb de camera op macro gezet en scherpstelstand manueel. Wat vinden jullie ervan en wat kan beter? En dit altijd met macro fotograferen of toch op manueel zetten? Alvast bedankt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloemsel.
Collapse
X
-
-
Re: Bloemsel.
Kijk eens naar rood-rood-rood van robbydorine. Dan zie je wat aan de eerste fout is. Hij staat ook wel echt krap in beeld.
De andere twee zijn niet bijzonder (moet dat dan ...) .
Wat ik ook zie is dat de onscherpte in je foto's niet aangenaam is, waarschijnlijk veroorzaakt door de kwaliteit van je lens, daar kun je zelf dus niks aan doen.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
Nee ik weet dat het geen bijzondere foto's zijn, ging meer om fototechnisch. Om tips te krijgen en volgende keer misschien wel een wat bijzondere macro-foto neer te zetten.
Ja ik heb alleen de std kitlens en grote closesups is eigenlijk niet te doen omdat het beeld pas scherp word van +- 20cm afstand. Focus is manueel gedaan.
Wat is een goede iso-waarde voor deze foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk bericht
Wat is een goede iso-waarde voor deze foto's?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk berichtNee ik weet dat het geen bijzondere foto's zijn, ging meer om fototechnisch. Om tips te krijgen en volgende keer misschien wel een wat bijzondere macro-foto neer te zetten.
Ja ik heb alleen de std kitlens en grote closesups is eigenlijk niet te doen omdat het beeld pas scherp word van +- 20cm afstand. Focus is manueel gedaan.
Wat is een goede iso-waarde voor deze foto's?Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Comment