Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bandshoot AFF - The White Mill
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bandshoot AFF - The White Mill
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht3 mooie, vind ik!
Maar.. euh... Stijn, sta je niet in het verkeerde hoekje?
Comment
-
Veel te brave foto's. Het enigste dat ik nog mis, is dat ze elkaar een handje geven.
Ik weet niet wat juist de bedoeling is van de foto's maar mij ontbreekt de pit in de foto's. Dit is mischien harde taal maar het gaat hier over mijn smaak en andere zullen deze foto's geweldig vinden en dat is dan een gezond evenwicht
De eerste op de bank vind ik de beste van de drie. Het verkeersbord vind ik wel goed geplaatst en een goede combinatie met de bank.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Mij doen de foto's toch denken aan een cd hoes ik vind ze alle drie best geslaagd en met voorkeur voor 3
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties! Op musicjunky.be/album staan er nog een paar meer (incl. andere bands Gogo Monkey Squad en Oakfield Drive).
Comment
-
Ook knap werk vind ik
@Stijn
zijn de foto's bedoeld voor een cd Hoesje of voor een website ?
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
Comment
-
De foto's zijn gemaakt tijdens een workshop van Absolutely Free Festival en de bands mogen deze gratis als promotiemateriaal gebruiken. Aangezien het jonge bands zijn denk ik niet dat ze al plannen hebben om een CD uit te brengen.
Comment
-
Dan is het heel bruikbaar promotiemateriaal de foto's spreken mij zeker aan
Groeten
Comment
-
die derde is toch wel de beste uit deze reeks mooi
proficiat met je verjaardag vandaagGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtproficiat met je verjaardag vandaag
Comment
Comment