Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich is het licht in deze foto's wel mooi, maar de pose van de poes vind ik niet zo mooi. In geen van de 2 foto's staan de ogen er mooi op en de ogen is imho toch het
belangrijkste in een portret (zowel van mens en dier)
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Een kat is toch niet zomaar een 'mens of een dier'. Ik vind dat in beide foto's het typische karakter van dit nobele dier er heel mooi uitkomt. De onderste foto is misschien iets minder scherp, maar voor het overige zeer geslaagd vind ik persoonlijk.
Comment