Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mijn eerste reaktie was "De hulk". niet wat betreft de gelijkenis maar omdat ze een groene schijn over haar heeft.
Compo
Scherpte
Kleur een beetje opkrikken
Algemene indruk
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mijn eerste reaktie was "De hulk". niet wat betreft de gelijkenis maar omdat ze een groene schijn over haar heeft.
En gelijk heb je, maar dat was ook zo. Zonlicht door al die verse lichtgroene blaadjes die werken als een soort groene spot. Ik heb de kleur origineel gelaten.
Ik zou nu twee dingen kunnen doen.
1. De titel veranderen naar Hulk meisje in het bos,
2. Foto wat bewerken (kleur aanpassen) en die erbij plaatsen.
Op jouw aanraden zal ik straks puntje 2 even aanmaken.
Bedankt VG Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
En gelijk heb je, maar dat was ook zo. Zonlicht door al die verse lichtgroene blaadjes die werken als een soort groene spot. Ik heb de kleur origineel gelaten.
Ik zou nu twee dingen kunnen doen.
1. De titel veranderen naar Hulk meisje in het bos,
2. Foto wat bewerken (kleur aanpassen) en die erbij plaatsen.
Op jouw aanraden zal ik straks puntje 2 even aanmaken.
Bedankt VG Flash
Als dit uw bedoeling was dan moet je niets veranderen. Het was niet negatief bedoeld
Robby
Bedankt, alleen krijg ik die groene zweem er niet goed uit. dat was waren wel de echte omstandigheden maar ik heb op de foto rechts de zweem trachten weg te werken.
Weer jij soms een goede manier in CS om die zweem weg te werken ?
Ziet er goed uit en zit zowat tussen foto1 en foto2.
Ik denk dat ik mijn monkey nog een keer mijn scherm laat caliberen.
Bedankt......
Ik heb aan uw foto niets gedaan ik heb gewoon de foto met paint shop pro geopend en die heeft mij gevraagd dat hij de kleur in RGB mocht zetten en dat is dan gebeurd.
Ik vind dat het groen er nu ook beter uitkomt en er meer kleur in het gezicht zit.
Robby
Bedankt, alleen krijg ik die groene zweem er niet goed uit. dat was waren wel de echte omstandigheden maar ik heb op de foto rechts de zweem trachten weg te werken.
Weer jij soms een goede manier in CS om die zweem weg te werken ?
CS...ehm...wat is dat. Ik kan het wel voor je doen in paintshop pro X2 photodeluxe.
Je kun binnen je foto met een pipetje klikken op een groenig onderwerp in je foto en dan verwijdert hij de groende zweem.
Ik ga even kijken
Maar ehh; ik ben nog niet zo goed met bewerkingen.
Ik gebruik steeds Adobe RGB. Dus blijkbaar is daar toch een groot verschil tussen RGB (8bits veronderstel ik) en Adobe RGB. Mijn camera staat op Adobe RGB.
VG
Ik gebruik steeds Adobe RGB. Dus blijkbaar is daar toch een groot verschil tussen RGB (8bits veronderstel ik) en Adobe RGB. Mijn camera staat op Adobe RGB.
VG
Dit is wat PSP ook aangeeft.
ADOBE RGB (1998) vervangen door sRGB COLOR
Als het kan eens je camera op die sRGB color zetten en vergelijken.
Robby
Niet schrikken....ik heb met het zweem-gereedschap de groene wazen verwijderd en de kleur iets warmer gemaakt.....
Je mag gerust zeggen als je het vreselijk vind. Dit is bewerkt met Corel Photo X2 (ik vind het een superprogramma)
Comment