Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glimlach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glimlach

    Snapshot, wat kan beter? Vond deze wel typisch voor het land.
    ISO 400 F 5

  • #2
    Re: Glimlach

    Foto is goed zoals hij is; misschien onderaan links dat rare ding wegwerken/bijsnijden.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Glimlach

      knappe belichting ondanks de hoed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Glimlach

        Mooie foto !
        Jammer idd van het rastertje linksonder. Maar wegcroppen gaat de compo meer upscrewen dan vooruithelpen vrees ik, want dan gaat dat rood stukske onder de man zijn rechter oksel het struikelblok(ske) worden volgens mij ... en dan moet je links weer een deel wijgsnijden en waar stopt het dan he
        Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

        Comment


        • #5
          Re: Glimlach

          Bedankt om te kijken en ja dat rare ding links onderaan soort mij ook.

          Comment


          • #6
            Re: Glimlach

            Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
            Foto is goed zoals hij is; misschien onderaan links dat rare ding wegwerken/bijsnijden.
            idd,onderkant weg snijden,en het is een hele goeie

            Comment


            • #7
              Re: Glimlach

              Glimlach maakt hier voor mij de foto.
              Voor de rest geen comment want op deze foto kan men veel en niets zeggen.
              ik ga gewoon van de glimlach genieten
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: Glimlach

                Misschien volgende keer een beetje invulflits gebruiken om de gezichten wat op te lichten.
                Voor de rest OK.
                Wim

                Comment


                • #9
                  Re: Glimlach

                  Is dit toevallig de drijvende markt in chiang-mai thailand of ben ik nu te voorbarig?

                  Ik vind het een geslaagde foto. Enige mindere vind ik dat mijn aandacht wat word getrokken door de man op de foto die eigenlijk geen meerwaarde heeft naast de mooie lach van mevrouw.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Glimlach


                    Heb dat lelijke ding onderaan weggewerkt, bijsnijden vond ik niet zo goed.
                    Voor Rens deze foto is genomen in Damnoen Saduak, 108 km Z-W van Bangkok.
                    Bedankt voor de tips.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Glimlach

                      Awel, dit wegshoppen is nog de beste keuze seh. Nu ziet er er uit.
                      Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

                      Comment

                      Working...
                      X