Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Mooie foto !
Jammer idd van het rastertje linksonder. Maar wegcroppen gaat de compo meer upscrewen dan vooruithelpen vrees ik, want dan gaat dat rood stukske onder de man zijn rechter oksel het struikelblok(ske) worden volgens mij ... en dan moet je links weer een deel wijgsnijden en waar stopt het dan he
Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.
Glimlach maakt hier voor mij de foto.
Voor de rest geen comment want op deze foto kan men veel en niets zeggen.
ik ga gewoon van de glimlach genieten
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Is dit toevallig de drijvende markt in chiang-mai thailand of ben ik nu te voorbarig?
Ik vind het een geslaagde foto. Enige mindere vind ik dat mijn aandacht wat word getrokken door de man op de foto die eigenlijk geen meerwaarde heeft naast de mooie lach van mevrouw.
Heb dat lelijke ding onderaan weggewerkt, bijsnijden vond ik niet zo goed.
Voor Rens deze foto is genomen in Damnoen Saduak, 108 km Z-W van Bangkok.
Bedankt voor de tips.
Awel, dit wegshoppen is nog de beste keuze seh. Nu ziet er er uit.
Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.
Comment