Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De tweede komt er idd het best uit , zekers voor de eerste poging , ben benieuwd wat de volgende poging gaat geven
the colors
greetz xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik weet niet wat de juiste kleur van de bloem is maar voor mij de grootste foto.
Als de druppels water er niet waren dan zou ik zeggen
Voor mij redden die druppels de foto. Als je nu de foto bekijkt dan zie je altijd wel iets scherp. Zijn het de meeldraden niet dan zijn het de bloemblaadjes en zijn die niet scherp dan is er wel een druppel die er scherp opstaat. Dus overal waar je kijkt zie je scherpte en onscherpte tegelijk. Dat maakt de foto voor mij
Robby
2° heeft bij mij de voorkeur qua licht en kleur.
Ik weet niet welke lens je gebruikt maar de scherpte kan nog iets beter.
Macro is echt niet gemakkelijk.
Je compo zit goed en je standpunt tegenover je onderwerp is ook goed.
Weet je, alle kleine beetjes kunnen helpen. Op statief werken, geen wind, spiegelke omhoog en zeker afdrukken met afstandbediener of timer.
Voor een eerste poging, hoedje af
Blijven oefenen en blijven laten zien, zou ik zeggen.
Hoewel de bovenste mij natuurlijker van kleur lijkt, spreekt de onderste me meer aan. Een beetje Nobuyoshi Araki-achtig.
moeten we eens gaan opzoeken Control,mms iets van opsteken
Niet verschieten, hij fotografeert heel veel blote vrouwen, dikwijls in provocerende standjes, maar is ook bekend om zijn mooie kleurige bloemenfoto's.
Niet verschieten, hij fotografeert heel veel blote vrouwen, dikwijls in provocerende standjes, maar is ook bekend om zijn mooie kleurige bloemenfoto's.
Ja, ik ben ook gaan kijken, en daar staan ooveel "andere bloemetjes" op de site
Mijn idee... da's nu een totaal tegengestelde reactie, dan wat hier staat, maar de foto heeft zeker genoeg scherptediepte. Een paar meeldraadjes scherp is genoeg. Wat voor mij de foto's niet zo goed maakt is, dat deze scherpe meeldraadjes telkens tegen een druk stuk achtergrond staan. Muggenziftend ga 'k ook nog meegeven, dat ik vind dat het uitgebrande wit, toch redelijk veel aandacht wegroept. Combinatie met de achtergrond en dan kijkt hij niet meer zo lekker voor mij.
Hij heeft zo wel het voordeel dat je moet zoeken, maar er gaat voor mij geen rust van dit stilleven uit.
Ik zie deze foto nu voor de eerste keer op mijn eigen scherm thuis en ik moet mijn mening herzien..De tweede is prachtig van kleur en zou hem graag hoger op zien.
Festina je hebt gelijk.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment