Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

libelle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: libelle

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
    Zo wordt je letterlijk 1 met de natuur en je hoeft echt niet lang te wachten alvorens de mooiste beestjes vlakbij komen te zitten. Misschien wel een libel
    Je weet van geen ophouden he?, Nou libeLLEN genoeg hier, dus ik hoop dat ik ooit een mooie libeLLE kan fotograferen. Gewoon wachten tot ze zelf komen, vliegen ze op, dan komen ze vaak weer terug naar zelfde plekje. Okidoki.

Op de libeLLE....proost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
      Nope, da's bedrijfsgeheim . Maar ik los regelmatig wel iets van info op het forum.

Eigenlijk moet je het zelf leren. Neem eens de tijd om gewoon insecten te bestuderen. Zonder fototoestel maar denk als fotograaf. Ik doe het regelmatig in mijn tuin en rond mijn tuinvijver. Als je je echt concentreert leer je niet enkel het gedrag kennen van die beestjes. Je leert ook de beste hoek zien om ze later te fotograferen.

Mensen zeggen meestal dat insekten te vlug wegvliegen als ze die benaderen met de macrolens. Hoe zou je zelf zijn? Ik installeer me meestal ergens tussen het groen en wacht gewoon wat er op mij afkomt. Zo wordt je letterlijk 1 met de natuur en je hoeft echt niet lang te wachten alvorens de mooiste beestjes vlakbij komen te zitten. Misschien wel een libel
      En tijdens het wachten kun je de "LIBEL"lezen
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Droogkl**t

Comment

Vind nummer 3 toch wel iets hebben hoor. Mooie foto naar mijn mening.

Zijn dit soort foto's ook te maken met een gewone 55mm kitlens ?

Comment

Dank je,

Volgens de kenners moet het wel kunnen maar ik igg (nog) niet.
            https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

Comment

Working...
            X