[CENTER]De eerste warme zonnestralen van het jaar op dit oude venster
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuw licht op een oud venster
Collapse
X
-
Nieuw licht op een oud venster
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/Labels: Geen
-
-
Re: Nieuw licht op een oud venster
Ik vind het een mooie hoor! Vooral ook leuk met dat duifje dat daar in zijn 'deuropening' zit.Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
-
Ik denk dat het in het midden plaatsen van de foto niet gelukt is.
Het zou de foto wel deugt doen.
Goed compo met een idee achter
Scherpte had beter gekunt (rezisen??)
Kleuren van de stenen vind ik wat flets.
Duif vind ik wel goed in het compo. Weet niet goed wat aanvangen met het weer.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Iedereen alvast bedankt voor de reacties
Hierbij een aanpassing :
- foto iets donkerder gemaakt
- contrast wat verhoogt
- kadertje er rond
- in het midden geplaatst
Ik heb (ook op de originele) de bestandsgrootte serieus moeten aanpassen om onder de
400 mb te blijven, misschien is dat de reden dat de scherpte wat minder is ?
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
-
-
Ik vind qua contrast de eerste versie stukken beter, veel zachter. De tweede is te hard.
Voor de rest een klassieke maar goede foto.
of misschien een HDR bewerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk berichtik vind de hardere (2e) dan weer beter
geen hdr aub, meestal wordt er toch maar met overdreven en niet elk onderwerp leent zich hiervoor...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtTweede is beter maar het groen is mee verdonkerd waardoor het niet het contrast geeft van de eerste foto tussen de oude muur en het nieuwe frisse groen.
Robby
Ik vind het een prachtige foto en ik vind het zo knap hoe mensen zoals u een simpel onderwerp, waar velen zonder bij na te denken aan voorbij lopen (zoals ik vrees ik), zo mooi kunnen vastleggen. Als u de blaadjes lichter kunt houden is het een heerlijke foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtals je het contrast in de foto omhoog haalt,lijkt het mij toch wel logisch dat de klimop eveneens mee op gekrikt wordt,zou anders een mooi zicht zijn,de 2de is stukken beter Marc
Ik had meer gedacht aan de kleuren wat op te krikken in plaats van het contrast.
Door het contrast op te krikken kun je voor mij niet meer spreken van "Nieuw licht op een oud venster" en heb je het effekt van het nieuwe licht weggenomen.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment