Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pluizebol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pluizebol

Ziehier m'n eerste hdr poging. Ik vind het vrij geslaagd, maar ben ervan overtuigd dat mensen die al meer ervaring hebben met hdr me van nuttige kritiek kunnen voorzien? Allez, dat hoop ik toch

www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Re: Pluizebol

Ik heb geen ervaring met het maken van hdr's, wel wat met het bekijken ervan en vraag me af waarom dit beeld perse een hdr bewerking nodig heeft. Ik vermoed dat het origineel mooier is.

Comment

Persoonlijk vind ik het een zeer geslaagd beeld. Zeer scherp. Je zou de poes bijna in je armen willen nemen.
      Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
      http://fotoalbum.godderis.be

Comment

Voor mij geen geslaagde bewerking, ik vermoed dat het origineel mooier is
        Canikon 40D - D200, D300

Comment

Misschien eerder gebrek aan scherpte, maar 't kan aan 't pluizen liggen natuurlijk, vooral de voorpoot. Wel een goeie bewerking, aangename kleuren.

Comment

Zoveel meningen zoveel smaken.
            Ik vraag mij ook af waarom je hier een HDR van gemaakt hebt?
            HDR maak je meestal van foto's buiten genomen.
            Ander wel mooie foto maar teveel dezelfde kleurtoon.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Zoveel meningen zoveel smaken.
              Ik vraag mij ook af waarom je hier een HDR van gemaakt hebt?
              HDR maak je meestal van foto's buiten genomen.
              Ander wel mooie foto maar teveel dezelfde kleurtoon.

Grtz, RF