Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experiment

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Experiment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
    Goed geëxperimenteerd Robby.
    Ik vind de foto zeker wel iets hebben maar om het onmiddelijk kunst te noemen is toch nog wat overdreven.

Technisch gezien denk ik dat je vooral de beweging van de trein mee hebt en in mindere mate jou draaibeweging maar dat speelt hier eigenlijk geen rol.
    In de bewerking zou ik eens proberen selectief in de kleuren te satureren om er nog meer uit te halen, maar dat is persoonlijk gevoel.
    Dat van dat verscherpen dat snap ik hier eigenlijk niet, je wil de gewilde onscherpte verscherpen wat ga je dan verscherpen de ruis? Gewoon afblijven van dat verscherpen, zeker hier toch.
    Ik heb ook gezegd dat dit geen kunst is omdat mijn uitleg op niets trekt
    Wat het verscherpen betreft ik heb de onscherpte niet willen scherp maken, dat zou inderdaad belachelijk zijn maar wel enkele zaken benadrfukken Hierbij het origineel

Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Meteen ook duidelijk waar het ruis van komt... van het oplichten van een onderbelichte foto.

Comment

Nu ik het origineel zie, vraag ik me zelfs af of je niet wat ver bent gegaan met het bijlichten van de foto ???

Persoonlijk had ik geprobeerd om hem wat duister te houden en gewoon iets meer detail te krijgen..., als je begrijpt wat ik bedoel met detail in dit geval...
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Meteen ook duidelijk waar het ruis van komt... van het oplichten van een onderbelichte foto.
          Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
          Nu ik het origineel zie, vraag ik me zelfs af of je niet wat ver bent gegaan met het bijlichten van de foto ???

Persoonlijk had ik geprobeerd om hem wat duister te houden en gewoon iets meer detail te krijgen..., als je begrijpt wat ik bedoel met detail in dit geval...
          Daar gaat het experiment over. Kan ik van deze foto iets maken zodanig dat ze iets wordt voor anderen en voor mezelf.
          Aan de comments te zien ben ik in mijn experiment geslaagd, waarmee ik niet wil zeggen dat dit een grandiose kunst foto is.
          Robby

Comment

Ik heb deze bewerking van een gekend persoon hier op BD gekregen, maar bescheiden dat hij is heeft hij gevraagd zijn naam niet te vermelden.
            Deze heeft ook wel iets
            Robby

Comment

wel Robby,ik moet zeggen dat ik deze laatste ook wel kan smaken,maar vind het origineel er toch beter uitkomen

Comment

laatste aanpassing is ok, maar vindt het origineel toch nog altijd het beste
                groetjes Ingrid

Comment

Working...
                X