Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enterrock on wheels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enterrock on wheels

je ziet het misschien niet alle dagen maar deze mensen in een rolstoel zijn naar Enterrock geweest, en het was wel een feestje...

Het is dan niet zo simpel om dit op beeld vast te leggen, maar ik vind deze wel kunnen
    laat maar weten of het of is

Groetjes Rosse Jo

Re: Enterrock on wheels

eerste is een mooi sfeerbeeld.
    tweede zegt me niet veel.
    derde komt wat voyeuristisch over.

Comment

Da's niet makkelijk, maar ik zal even mijn onverbloemde menig geven.

Foto 1; Ja kan er door. Maar ik mis eigenlijk de gezichten. Ik begrijp wel dat dit niet zo eenvoudig is. Maar ik zie nu enkel een algemeen sfeerbeeld met veel haar.

Foto 2; Vind ik niet geslaagd, de kleur stoort nogal en ik zie niet in wat dit te maken heeft met het concert...Sorry...

Foto 3; De beste van de drie, maar ook niet echt een hoogvlieger. Ik sluit me aan bij de vorige commentaren.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        derde komt wat voyeuristisch over.
        En wat bedoelen wij daarbij

Groetjes Rosse Jo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          Da's niet makkelijk, maar ik zal even mijn onverbloemde menig geven.

Foto 1; Ja kan er door. Maar ik mis eigenlijk de gezichten. Ik begrijp wel dat dit niet zo eenvoudig is. Maar ik zie nu enkel een algemeen sfeerbeeld met veel haar.

Foto 2; Vind ik niet geslaagd, de kleur stoort nogal en ik zie niet in wat dit te maken heeft met het concert...Sorry...

Foto 3; De beste van de drie, maar ook niet echt een hoogvlieger. Ik sluit me aan bij de vorige commentaren.
          Enterrock on WHEELS!!! dus dan mag er wel een rolstoelband bij , het is zeker niet sexy genoeg gelijk een auto of een moto???

Groetjes Rosse Jo

Comment

En wat bedoelen wij daarbij
            Dat de fotograaf hier de voyeur is van iemand die zich in een wat ongemakkelijke situatie bevindt en er zich niet van bewust is dat hij daarvoor gefotografeerd wordt.
            ( Maar misschien ga ik het te ver zoeken? )

Comment

Oei,
              Enterrock on WHEELS!!! dus dan mag er wel een rolstoelband bij , het is zeker niet sexy genoeg gelijk een auto of een moto???
              Voor mij mag dat gerust, maar de foto vind ik niets. Waarom die Sepia tussen die ZW ?. Laat het ons bij de foto beoordeling houden.

VG Flash

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Dat de fotograaf hier de voyeur is van iemand die zich in een wat ongemakkelijke situatie bevindt en er zich niet van bewust is dat hij daarvoor gefotografeerd wordt.
                ( Maar misschien ga ik het te ver zoeken? )
                dan ben ik altijd een voyeur bij hem die kijkt altijd zo...

Groetjes Rosse Jo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  Oei,

Voor mij mag dat gerust, maar de foto vind ik niets. Waarom die Sepia tussen die ZW ?. Laat het ons bij de foto beoordeling houden.

VG Flash
                  Voor mij gaf het wat meer waarde, dat zal smaak zijn zeker???

Ik had u dan mis begrepen een wel gemeende sorry er voor.

Groetjes Rosse Jo

Comment

Geen probleem Rosse Jo (Dat is zowat het probeem he op een chat forum, je hebt geen intonatie en je wenst de zaken kort te houden op het gevaar af dat je jezelf niet goed uitdrukt). Vind dit trouwens een heel tof idee om met deze mensen een rock festifal in te richten

Comment

Working...
                    X