Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eenzaam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eenzaam

Nu ja, eenzaam lag die er niet, gelukkig was de eigenaar iets verderop en kon ik dit plaatje schieten.
    Ik neem aan dat het beter kon, maar hoe?

Groetjes

Re: eenzaam

Oorspronkelijk geplaatst door gosia Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het beter kon, maar hoe?
    ...euh... 'k weet het ook niet direct want ik vind hem goed zo!

Zeer naturel maar de palen geven het toch een speciale sfeer.
    Misschien de onderkant van de voorste paal meegenomen in beeld?
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

... Ik neem aan dat het beter kon, maar hoe?
      Misschien kan je proberen het "beklemmende" uit de foto te halen en een beetje ruimte te scheppen. Bijvoorbeeld: .

'n Kwestie van smaak.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Alvast bedankt voor de vlugge en opbouwende reactie.
        @Vim: ik moet vooral eerlijk toegeven dat ik er niet op lette dat die paal er niet helemaal bij stond, maar vermoedelijk was er dan weer een andere paal "afgesneden". Het geheel had nog heel wat meer palen, maar vermits ik vermoed dat er nu geen andere foto bij mag omdat dit een totaal andere visie geeft, zal ik die morgen posten.

@ Jos: het is inderdaad een mooie foto zo die ik zeker kan smaken en die meer rust uitstraalt én me op ideetjes kan brengen. De vele palen geven mij persoonlijk echter meer het "eenzaam" gevoel. Gelukkig dat smaken verschillen, zou anders een eentonige boel worden.

En vooral, prima werk geleverd met je statistieken!

Comment

Gelukkig dat smaken verschillen, zou anders een eentonige boel worden.
          Ga daarmee akkoord maar moet wel bekennen dat ik de uitsnit van Jos veel krachtiger voel overkomen en wel omdat:
          - achtergelaten rugzak neemt een "sterk punt" in
          - speling van de verticalen in oppositie met de alternerende horizontale lijnen (zand, water zand, water)
          - diagonale beeldintro door de palen

Wat wel bewijst dat een foto dikwijls een andere foto maskeert mits men het gepaste oog heeft.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Vind ik een heel goede opnamen, zeker speciaal. Je zou bijna denken dat die palen niet echt zijn . Doet nogal arcade achtig aan. De foto doet je ook kijken, en dat is altijd een goed teken.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Misschien kan je proberen het "beklemmende" uit de foto te halen en een beetje ruimte te scheppen
              .
              Jos, ik vind nu juist dat beklemmende wat hebben. Maar zoals je zegt eerder een kwestie van smaak.

VG Flash
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Hartelijk dank voor de fijne commentaren en de hulp.
                Die leren me dat er meerdere mogelijkheden zijn met eenzelfde onderwerp, wat drukker of juist niet.
                Een ervaren blik hoop ik nog te kunnen opbouwen.
                Gosia

Comment

Working...
                X