Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Place de la Bastille - Paris

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Place de la Bastille - Paris

Zo net lid geworden, bij deze mijn eerste foto's posten. Dus naast commentaar op de foto's is ook commentaar op het posten zelf welkom.
    Ik heb in dec. '08 mijn sony alfa 300 gekocht met een sigma 18-200 lens vlak voordat we een weekendje naar Parijs gingen. Dit zijn 2 van de eerste paar foto's en ik was zelf, wel geholpen door de weersomstandigheden, best tevreden.

1.

2.

De EXIF van 1.: 1/400, f/9, ISO-100, 200 mm
    De EXIF van 2.: 1/400, f/10, ISO-100, 200 mm

Ben benieuwd of posten (incl. foto's) gelukt is en wat jullie er van vinden .

Groetjes, Bastiaan
    Last edited by BastiaanE; 26 maart 2009, 19:25.

Re: Place de la Bastille - Paris

Bij de tweede zit het licht m.i. veel beter...
    Ik zou nog wat durven croppen bij de tweede. Boven en achter het beeld, is er m.i. te veel ruimte. In een kleinere compo komt het beeld m.i. toch beter tot zijn recht.
    Er zit wel een lichte overbelichting op het onderwerp, maar ik vraag me af of je die schittering van de zon wel kan wegwerken ? Donkerder gaat hij onderbelicht lijken.
    Eerste vind ik persoonlijk niet zo geslaagd... alles staat te centraal en de minst interessante kant van het beeld breng je in beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Bij de tweede zit het licht m.i. veel beter...
      Ik zou nog wat durven croppen bij de tweede. Boven en achter het beeld, is er m.i. te veel ruimte. In een kleinere compo komt het beeld m.i. toch beter tot zijn recht.
      Er zit wel een lichte overbelichting op het onderwerp, maar ik vraag me af of je die schittering van de zon wel kan wegwerken ? Donkerder gaat hij onderbelicht lijken.
      Eerste vind ik persoonlijk niet zo geslaagd... alles staat te centraal en de minst interessante kant van het beeld breng je in beeld.
      Bedankt voor je reactie . Ik ben het eens met je commentaar. Heb de foto's helemaal niet bewerkt, ook omdat ik hier nog niet mee bezig ben (vindt het foto's zelf maken al een opdracht opzich), dit moet nog gaan komen.
      Ik vond het bij de eerste foto wel grappig dat hij uit de foto lijkt te duiken, maar ik snap je opmerking.
      Mochten andere nog commentaar hebben dan hoor ik het graag.

Comment

Hoi Bastiaan je vinden was niet zo gemakkelijk maar toch gevonden zelf ga ik ook voor de tweede foto alleen jammer dat de lucht er niet zo mooi is als op de eerste zou de foto nog meer tot zijn recht brengen maar dat is mijn persoonlijke mening beelden vind ik altijd moeilijk maar je bent er wel heel goed in geslaagd

Liefs Blauwhartje
        Liefs Blauwhartje
        www.blauwhartje.be

Comment

Working...
        X