Vond dit zelf wel een mooie foto , graag jullie commentaar :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lantaarnpaal
Collapse
X
-
-
Re: Lantaarnpaal
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtJammer van het "geboomte" en paal staat ook heel erg in het hoekjeJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
De bomen horen er m.i. zeker bij, want anders hou je weinig over...
Maar... een stapje naar rechts, en ietwat afstand van de paal, en inzoomen, had er voor kunnen zorgen dat er ook nog een tweede lantaarn op stond, misschien wel een derde, verdeeld over het beeld. M.i. zou dat een mooiere compo, met meer diepte kunnen geven.
Misschien is 't ook helemaal niet mogelijk... Nu wringt de achterkant van 't plaatje voor mij een beetje... de opening / de tweede lamp, beide vragen aandacht op de achtergrond, wat daar voor mij toch wel voor wat onrust zorgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtDe bomen horen er m.i. zeker bij, want anders hou je weinig over...
Maar... een stapje naar rechts, en ietwat afstand van de paal, en inzoomen, had er voor kunnen zorgen dat er ook nog een tweede lantaarn op stond, misschien wel een derde, verdeeld over het beeld. M.i. zou dat een mooiere compo, met meer diepte kunnen geven.
Misschien is 't ook helemaal niet mogelijk... Nu wringt de achterkant van 't plaatje voor mij een beetje... de opening / de tweede lamp, beide vragen aandacht op de achtergrond, wat daar voor mij toch wel voor wat onrust zorgt.
Comment
Comment