Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De bomen horen er m.i. zeker bij, want anders hou je weinig over...
Maar... een stapje naar rechts, en ietwat afstand van de paal, en inzoomen, had er voor kunnen zorgen dat er ook nog een tweede lantaarn op stond, misschien wel een derde, verdeeld over het beeld. M.i. zou dat een mooiere compo, met meer diepte kunnen geven.
Misschien is 't ook helemaal niet mogelijk... Nu wringt de achterkant van 't plaatje voor mij een beetje... de opening / de tweede lamp, beide vragen aandacht op de achtergrond, wat daar voor mij toch wel voor wat onrust zorgt.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
De bomen horen er m.i. zeker bij, want anders hou je weinig over...
Maar... een stapje naar rechts, en ietwat afstand van de paal, en inzoomen, had er voor kunnen zorgen dat er ook nog een tweede lantaarn op stond, misschien wel een derde, verdeeld over het beeld. M.i. zou dat een mooiere compo, met meer diepte kunnen geven.
Misschien is 't ook helemaal niet mogelijk... Nu wringt de achterkant van 't plaatje voor mij een beetje... de opening / de tweede lamp, beide vragen aandacht op de achtergrond, wat daar voor mij toch wel voor wat onrust zorgt.
Zo denk ik er ook over.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment