[i[img][img]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
verkleed bal
Collapse
X
-
-
Re: verkleed bal
Oorspronkelijk geplaatst door tomvd Bekijk bericht[I[IMG][/IMG]MG][IMG][/IMG][/IMG]
-
1) geduld
2) geduld
3) geduld
4) de exif gegevens van de foto's ontbreekt, dus je zal in dit specifieke geval nog wel even kunnen wachten (exif gegevens maken ons duidelijk hoe je de foto genomen hebt, nu zien we enkel het resultaat)
het enige dat ik nu kan opmerken dat de eerste foto een niet zo interessante houding heeft (is het onderwerp de man of hetgeen hij vast heeft?), en de tweede de vrouw staart naar iets buiten beeld terwijl de man met de camera flirt, als je dan toch laat poseren zou ik hier proberen iets meer werk van te maken.Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
-
exif gegevens maken ons duidelijk hoe je de foto genomen hebt, nu zien we enkel het resultaat
Als je op exif gegevens gaat beoordelen, ga je gemakkelijk de technische kant op, terwijl een foto zoveel meer is dan dat.
Wat deze foto's betreft: in beide gevallen vind ik de achtergrond behoorlijk storend.
Ze zijn ook nogal erg ingeflitst, gebruik in het vervolg eens de flits op halve kracht in situaties als deze.
Nonchalante composities.
Comment
-
Eerste foto, te veel zwarte partijen waarin de detail verloren gaat. Ietsje meer uitlichten was beter geweest.
Tweede foto, kan er door. Maar was beter geweest als je fotografisch midden had genomen 3/4 in plaats van 1/2 (waar de hoofden van de personen zich bevinden).
Moet je maar even proberen met een blad boven het bovenste gedeelte van de foto the houden of hem even te croppen.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
Comment