Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lente wandeling Gavers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lente wandeling Gavers

Maximale scherpte bereikt zonder statief ?

Graag oordeel van het forum.
    Last edited by Grupello; 21 maart 2009, 21:47.

Re: Lente wandeling Gavers

Prachtig, doe zo verder.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Prachtig, doe zo verder.

Grtz, RF
      Hartelijk dank voor de aanmoediging. We doen hier flink ons best om na tientallen jaren terug de draad op te nemen in de (digitale) fotografie en volg ook les in Photoshop.
      Ik ga hem eens in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " posten, hopelijk heb ik daar meer reakties ! Mag éénzelfde foto in twee rubrieken gepost worden ?
      Last edited by Grupello; 22 maart 2009, 09:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Mag éénzelfde foto in twee rubrieken gepost worden ?
        Denk het niet. Zou ook nogal vervelend zijn moest ik dezelfde foto op verschillende plaatsen tegenkomen. Is nu al moeilijk om een reactie los te krijgen. Denk dat de goesting nog rapper over zou zijn om naar foto's te kijken; laat staan te reageren.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
          Denk het niet. Zou ook nogal vervelend zijn moest ik dezelfde foto op verschillende plaatsen tegenkomen. Is nu al moeilijk om een reactie los te krijgen. Denk dat de goesting nog rapper over zou zijn om naar foto's te kijken; laat staan te reageren.
          Heb ondertussen wel de foto geplaatst, vind zo subiet in de reglementering niet terug dat dit niet mag. Dank voor je reaktie.

Comment

Heb ondertussen wel de foto geplaatst, vind zo subiet in de reglementering niet terug dat dit niet mag. Dank voor je reaktie.
            Helaas voor jou is deze dan ook verwijderd .

Uit het forum reglement;

9.3.Crossposten
            Het is niet toegestaan om dezelfde topic in meerdere forums aan te maken. Indien crossposten geconstateerd wordt zullen alle posts, op 1 na, verwijderd of gelockt worden.

Ik geef toe , ik moest ook even zoeken, maar dit valt onder cross posting.
            Naar aanleiding hiervan zijn we van mening dat deze regel ook moet komen te staan bij de reglementering Fot's . Dat zou wel handig zijn lijkt mij.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

Comment

Potdomme, ik ben jaloers. Zonder statief een scherpe foto!
              Mooi plaatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Helaas voor jou is deze dan ook verwijderd .

Uit het forum reglement;

9.3.Crossposten
                Het is niet toegestaan om dezelfde topic in meerdere forums aan te maken. Indien crossposten geconstateerd wordt zullen alle posts, op 1 na, verwijderd of gelockt worden.

Ik geef toe , ik moest ook even zoeken, maar dit valt onder cross posting.
                Naar aanleiding hiervan zijn we van mening dat deze regel ook moet komen te staan bij de reglementering Fot's . Dat zou wel handig zijn lijkt mij.
                Ok, reglementering = reglementering.
                Vraagje : als ik foto bewerk mag ik die toch plaatsen in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " ? in die rubriek loopt meer volk rond voor te beoordelen, wat toch de bedoeling is. Graag nieuws hierover.
                Last edited by Grupello; 22 maart 2009, 21:57.

Comment

Ok, reglementering = reglementering.
                  Vraagje : als ik foto bewerk mag ik die toch plaatsen in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " ? in die rubriek loopt meer volk rond voor te beoordelen, wat toch de bedoeling is. Graag nieuws hierover.
                  Dan moet het een extreme bewerking zijn,[een geheel andere foto lijken] anders zul je hem toch echt hierbij moeten plaatsen.
                  Mocht je nog een tweede foto hebben gemaakt van de duif kun je die natuurlijk wel daar plaatsen.

uiteindelijk heb je hier toch ook mee gekregen dat het een bijzonder geslaagde foto is. als je volgende foto weer van deze kwaliteit is, ben je natuurlijk welkom om hem in beoordeling te plaatsen.
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

Hartelijk dank aan de moderator voor het antwoord.

Comment

Working...
                    X