Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hartelijk dank voor de aanmoediging. We doen hier flink ons best om na tientallen jaren terug de draad op te nemen in de (digitale) fotografie en volg ook les in Photoshop.
Ik ga hem eens in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " posten, hopelijk heb ik daar meer reakties ! Mag éénzelfde foto in twee rubrieken gepost worden ?
Mag éénzelfde foto in twee rubrieken gepost worden ?
Denk het niet. Zou ook nogal vervelend zijn moest ik dezelfde foto op verschillende plaatsen tegenkomen. Is nu al moeilijk om een reactie los te krijgen. Denk dat de goesting nog rapper over zou zijn om naar foto's te kijken; laat staan te reageren.
Denk het niet. Zou ook nogal vervelend zijn moest ik dezelfde foto op verschillende plaatsen tegenkomen. Is nu al moeilijk om een reactie los te krijgen. Denk dat de goesting nog rapper over zou zijn om naar foto's te kijken; laat staan te reageren.
Heb ondertussen wel de foto geplaatst, vind zo subiet in de reglementering niet terug dat dit niet mag. Dank voor je reaktie.
Heb ondertussen wel de foto geplaatst, vind zo subiet in de reglementering niet terug dat dit niet mag. Dank voor je reaktie.
Helaas voor jou is deze dan ook verwijderd .
Uit het forum reglement;
9.3.Crossposten
Het is niet toegestaan om dezelfde topic in meerdere forums aan te maken. Indien crossposten geconstateerd wordt zullen alle posts, op 1 na, verwijderd of gelockt worden. Ik geef toe , ik moest ook even zoeken, maar dit valt onder cross posting.
Naar aanleiding hiervan zijn we van mening dat deze regel ook moet komen te staan bij de reglementering Fot's . Dat zou wel handig zijn lijkt mij.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
9.3.Crossposten
Het is niet toegestaan om dezelfde topic in meerdere forums aan te maken. Indien crossposten geconstateerd wordt zullen alle posts, op 1 na, verwijderd of gelockt worden. Ik geef toe , ik moest ook even zoeken, maar dit valt onder cross posting.
Naar aanleiding hiervan zijn we van mening dat deze regel ook moet komen te staan bij de reglementering Fot's . Dat zou wel handig zijn lijkt mij.
Ok, reglementering = reglementering.
Vraagje : als ik foto bewerk mag ik die toch plaatsen in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " ? in die rubriek loopt meer volk rond voor te beoordelen, wat toch de bedoeling is. Graag nieuws hierover.
Ok, reglementering = reglementering.
Vraagje : als ik foto bewerk mag ik die toch plaatsen in "Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > Dieren Fotobeoordeling Dieren " ? in die rubriek loopt meer volk rond voor te beoordelen, wat toch de bedoeling is. Graag nieuws hierover.
Dan moet het een extreme bewerking zijn,[een geheel andere foto lijken] anders zul je hem toch echt hierbij moeten plaatsen.
Mocht je nog een tweede foto hebben gemaakt van de duif kun je die natuurlijk wel daar plaatsen.
uiteindelijk heb je hier toch ook mee gekregen dat het een bijzonder geslaagde foto is. als je volgende foto weer van deze kwaliteit is, ben je natuurlijk welkom om hem in beoordeling te plaatsen.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment