Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kapel

Last edited by Grupello; 19 maart 2009, 20:46.

Re: Kapel

Ik snap de onvolledige kader niet
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Links is een via Photoshop geïmporteerde kader, rechts het origineel. Ben nog volop lessen aan het volgen in Photoshop. Uit ervaring weet ik dat men hier op het forum het niet heeft voor geïmporteerde kaders... Graag ongezouten mening van het geacht forum !
      Last edited by Grupello; 19 maart 2009, 17:22.

Comment

1) boven een centimeter meer en onder een centimeter minder zou wel mogen, zo zie je ook niet dat de onderste horizontale lijn in te tegels niet gelijk loopt met je (zal ik het zeggen?) kader !

2) Heb de indruk dat er een beetje veel blauw in het wit van de tegels zit

3) misschien de witte tegels iets verlichten
        Mijn foto's

Comment

vind stuurboord mooier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als je je foto's blijft vervangen klopt er wel niets meer van de commentaar in de thread...

De nieuwe zwarte voorgrond was niet zo'n goed idee.
            Mijn foto's

Comment

Zal de oorspronkelijke terugzetten, sorry ! Drie foto's mag niet zeker ?

Comment

3 mag wel, 4 niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                  Zal de oorspronkelijke terugzetten, sorry ! Drie foto's mag niet zeker ?
                  3 foto's is het maximum, dus dat mag wel.

Comment

Heb er een derde bijgevoegd, oefening in Photoshop ! En welk van de drie is nu de beste ? Zijn de foto's scherp ? Zijn ze goed belicht ? Ik denk dat de foto beter zou zijn geweest mits hij genomen was met statief.

Comment

als ik ergens een hekel aan heb, ist wel als men na comment de boel gaat veranderen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                        Ik denk dat de foto beter zou zijn geweest mits hij genomen was met statief.
                        Waarom? je neemt de foto op 1/500ste met 50mm, bij een diafragma van f/6.3 ... een statief zou dan (tenzij je hyperactief stond te breakdancen) geen enkel verschil maken.
                        Mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                          Waarom? je neemt de foto op 1/500ste met 50mm, bij een diafragma van f/6.3 ... een statief zou dan (tenzij je hyperactief stond te breakdancen) geen enkel verschil maken.
                          Akkoord, maar de achterliggende reden is betere omkadering.

Comment

Working...
                          X