Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

roofvogels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• roofvogels

ik heb vandaag eindelijk tijd gehad weer te oefenen en ben naar een roofvogelshow geweest. ik ben benieuwd naar jullie reacties.
    1

iso 200
    1/640
    f5.6
    2

iso 400
    1/200
    f5.6
    3

iso400
    1/2500
    f5.0
    Last edited by Photoclix; 18 maart 2009, 18:51. Reden: Teveel foto's, maximaal 3

Re: roofvogels

prachtige foto's, het zijn er wel teveel (max 3 !!)

mooi hoe die laatste de actie vat, die agressieve ogen , wow ...
    Groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dettie Bekijk bericht

prachtige foto's, het zijn er wel teveel (max 3 !!)

mooi hoe die laatste de actie vat, die agressieve ogen , wow ...
      de laatste 2 foto's zijn ondertussen weg, dat laatste is dus niet meer van toepassing

nogmaals, zeer mooie foto's, als ik zou moeten kiezen vind ik de 1ste het best (hallo meneer de uil, waar breng je ons naartoe ... )
      Groeten

Comment

De eerste foto spreekt me totaal niet aan. Ik heb een zwaar vermoeden dat deze foto een uitsnede uit een groter beeld is. Ik mis scherpte en vooral detail in het verendek.
        Ik vind 2 en vooral 3 heel goed gemaakt, wat licht, scherpstelling en scherpte betreft.
        Maar... ik zie in de drie foto's bijzonder weinig aandacht voor compositie.
        Eerste mist ruimte in de kijkrichting. Twee en drie hebben m.i. te veel ruimte bovenaan.
        Er zijn regeltjes voor compositie, die maken dat een foto makkelijker kijkt, bijvoorbeeld door de ogen op een sterke plaats te brengen. Je vind deze regelstjes terug bij de "tips" bij "in focus" hier bovenaan. Het komt er op neer dat men de foto gaat afstellen op de manier waarop mensen naar een foto kijken.

Comment

dettie, dankjewel.
          FestinaLente, bedankt voor je opbouwende kritiek. zal er zeker op gaan letten. omdat ik nog niet lang bezig ben let ik nog idd heel veel op diafragma, iso en sluitertijd dus compositie schiet er al snel bij in maar ik blijf oefenen.

Comment

Working...
          X