Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leguaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• leguaan

mijn tweede foto op het forum,
    wat zijn de gedachten?

alvast bedankt!
    The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

Re: leguaan

Links tot juist voor de poot croppen en vind dat de foto evenwichtiger wordt.
    Kleuren
    Scherpte ligt volgens mij niet op de ogen.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

toch een mooi beestje ... zou idd links wat croppen, de scherpte lijkt me goed, of toch in ieder geval niet storend onscherp ...

groeten
      Groeten

Comment

De foto leek mij wat te donker. 'k Heb hem dan eens in photoshop gestoken en inderdaad door een lichte bijstelling van de levels (van 256 naar 184 bvb.) komen de kleuren veel duidelijker naar voor. Moet je eens doen!
        Groeten.
        Rudi

Comment

IK zou hem dan weer niet croppen. Dus kan ik niet anders dan zeggen dat ik de compo goed vind. Fijne kleuren ook trouwens.
          Een beest is inderdaad best scherp op de ogen en dat mankeert hier wel. Dit onderwerp heeft een huidstructuur dat veel toestellen in de war brengt bij het automatisch scherpstellen trouwens.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Ik vind zijn/haar kleuren een beetje opgaan in de achtergrond.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
            X