Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zingen

Chris,
    alle reacties zijn voor mij welkom!
    het is lang geleden dat ik nog echt met fotografie bezig ben geweest.
    vroeger had ik een spiegelreflex en maakte ik meestal dia's. (ben ongeveer een jaar of 7 uit geweest)
    er is heel wat veranderd ondertussen met het digitale.

Ik heb de indruk dat er tegenwoordig veel mensen zijn die menen dat een goede foto gemaakt is met behulp van de pc, terwijl ik van mening ben dat je eerst een goede foto moet hebben voordat je hem door de computer haalt om hem te "verbeteren" ipv te redden.

zoals al eerder vermeld, alle reacties zijn welkom en ik zal zelf wel afwegen welke ik ernsig neem.

Peter
    The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

Comment

Re: zingen

Oorspronkelijk geplaatst door MR_Neo Bekijk bericht

zoals al eerder vermeld, alle reacties zijn welkom en ik zal zelf wel afwegen welke ik ernsig neem.

Peter
      Peter,

ik denk te weten wat je bedoelt .
      Probeer je compo te maken terwijl je je beeld aan 't maken bent. Ik kan geen ideale concertinstellingen meegeven... maak een foto op automatisch, bekijk hem, en zet daar je instellingen op vast, en 't komt goed. Weet wat een stop lichtverschil wil zeggen, weet wat de camera meet, en wat je zelf wil.
      Hou aan...
      - centrumgerichte lichtmeting
      - volledig manueel werken, dus met een zo groot mogelijk diafragma, zonder te overdrijven, en rekening houdend met je sluitertijd (brandpuntsafstand/scherpte).

Mvg

Chris

Comment

Working...
      X