Het kostte mij heel wat pogingen met dit als beste resultaat. Commentaar svp.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fabriek.
Collapse
X
-
-
Re: Fabriek.
Zou ze eerst een rechtzetten,Daarna nog eens teruggaan met een steviger statief, foto zit vol bewegingsonscherpte.Ook is er weinig detail in te bespeuren.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk berichtSorry ben nog beetje onervaren, wat rechtzetten? En waar zit de beweginsonscherpte en hoe krijg ik er meer detail in.
de foto in nabewerking recht zetten
ik zie niet echt bewegingsonscherpte erin hoor
lijkt me prima
door een iets grotere foto te plaatsen
mvg.
Comment
-
-
De foto staat wat scheef dat zie je wel hij helt af naar rechts,
Bewegingsonscherpte lijkt me nogal mee te vallen maar rechts in de 3 pilaren zie je het het beste.
Weinig detail wil zeggen dat er vlakken zijn die volledig vol of leeg zijn, onderaan is dat het geval. De onderste 2cm is volledig onderbelicht en pikzwart. Je kan dat eraf croppen ofwel volgende keer je foto wat langer te belichten. Door het nu op te lichten in ps ga je niet veel resultaat hebben omdat .. er geen detail inzit
Nacht fotografie kun je het beste doen wanneer het nog niet pikdonker is, het contrast met verlichting en licht pollutie is dan niet zo groot.
groetenWat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk berichtOké bedankt voor de info zal eens kijken of dat ''rechtzetten'' lukt met ps. Ik heb er al een deel afgecropt maar nu ik er op let stoort dat pikzwarte mij inderdaad ook.
Bedankt voor de reactie's hier kan ik weer wat mee.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment