Vervuiling is er spijtig genoeg overal!!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tractorwiel in sloot
Collapse
X
-
tractorwiel in sloot
Labels: Geen
-
-
Re: tractorwiel in sloot
Foto op zich is niet verkeerd, maar als je zo'n bewerking toepast, zou ik toch wat preciezer te werk gaan.
Rondom het metaal zijn stukken van de band ook in kleur, terwijl onderaan de velg de kleuren stoppen.Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtik zie er twee
Had liever de ganse foto in kleur of zwart/wit gezien.
gr Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtFoto op zich is niet verkeerd, maar als je zo'n bewerking toepast, zou ik toch wat preciezer te werk gaan.
Rondom het metaal zijn stukken van de band ook in kleur, terwijl onderaan de velg de kleuren stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtVond de bewerking zelf ook wel leuk en je hebt gelijk dat ze preciezer zou moeten. Dat heb ik ook geprobeerd maar vind het resultaat niet helemaal bevredigend. het lukt me niet om alleen juist de velg in te kleuren
Ik heb eerst een selectie gemaakt van het stalen wiel en daarna de selectie omgedraaid. Dan omgezet naar zwart/wit en een beetje contrast toegevoegd. Op het gekleurde deel heb ik de verzadiging een klein beetje verhoogd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtleuk hoor, al dat gespeel met kleur en zwartwit, maar wat is juist de bedoeling?
Een matige foto wordt er niet mooier door. Het gaat hem om de compositie, belichting, de dieptescherpte en zo.
Comment
-
Ik vind mijn commentaar niet afbrekend maar opbouwend, maar goed je moet het er in willen lezen natuurlijk.
het is mijn bedoeling om tot nadenken aan te zetten, onder andere met mijn vraag "wat is nu juist jouw bedoeling?" Want misschien is er iets wat mij ontgaat.
Comment
-
Wat ik nu persoonlijk vind... je wil de pollutie aanduiden, en dit doe je door de omgeving grijs te maken, terwijl ik daar eigenlijk geen reden toe zie. Is het niet net het contrast groen/afval dat je wil aantonen ?
De foto heeft m.i. geen extra om er meer dan een gewone registratie van te maken. Ik mis de omgeving en de interactie ermee.
Als ik een milieumisdrijf ga vaststellen en maak deze foto, dan is het de laatste foto die ik maak, gewoon om "het afval" geregistreerd te hebben. Ik zag er liever meer omgeving bij, diepte in het beeld, door interactie met de omgeving en vooral groen errond.
Technisch is het redelijk goede registratie, waarbij ik, naar compositie toe liever de autoband het kader niet zag raken.
Comment
Comment