Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een brug...van dichtbij
Collapse
X
-
-
Re: een brug...van dichtbij
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht.....
Vond de foto wel iets hebben, toen ik naar beneden scrollde hing ik met mijn bek tegen dat hekkenITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
mooi, maar een stapje naar links mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtKwestie van zeker iets te posten?
Vond de foto wel iets hebben, toen ik naar beneden scrollde hing ik met mijn bek tegen dat hekken
Comment
-
Mooie foto.
Maar, alhoewel ik een bomenliefhebber ben, krijg ik hier de neiging om een hakbijl te pakken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtKwestie van zeker iets te posten?
Vond de foto wel iets hebben, toen ik naar beneden scrollde hing ik met mijn bek tegen dat hekken
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Deze foto is in kleuren voor mij heel goed ,en natuurlijk heb je dit niet in de hand het hek vooraan ,maar sam toch een zeer goede poging om deze brug weer te geven .
Groetjes
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
Als je voor deze brug staat, met het hek, Dan heb je de keuze of je neemt de foto of je neemt ze niet. Sam heeft hier en keuze gemaakt.
Ik vind dit wel een interessante foto. Als ik naar het bovenste van de brug kijk dan vind ik dat die vrij goed in het midden is gefotografeerd. Als ik dan naar de sporen kijk dan zie ik maar eerst hoever ze uit het midden staat. Ik vraag mij dan ook af hoeveel er zouden gezegd hebben dat de brug niet in het midden is genomen, als de sporen er niet zouden opstaan?
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment