Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuke uitsnede, goeie omzetting. Niet gestoken scherp op de ogen, maar m.i. scherp genoeg. De ogen slagen er wel nog in mijn aandacht te houden. Het licht rechts achter stoort meer in de zwart-wit versie dan in de kleurenversie.
Kan het zijn dat je met menglicht fotografeerde, m.a.w. dat er links ergens een spotje brandde of zo ? De linkerkant van de foto heeft ietwat groenzweem (zie haarkleur en aangezicht). De rechterkant is namelijk perfect van kleur. Dit zou op menglicht kunnen duiden. 't Is allemaal muggenzifterij, want 't is helemaal geen slechte .
ik ga voor de zwart-wit versie, maar da's kwestie van smaak ... persoonlijk vind ik dan de wenkbrauwen, wimpers, snorharen, haar etc... beter uitkomen en mooier ... nogmaals, dit is smaak, de compositie is in ieder geval mooi bedacht
Comment