Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het mooiste van een bloemstuk zit bovenaan. onderkant is minder intressant .
Ietsjes hoger standpunt, maar zorg dat het vaasje er op blijft staan.
Foto mist licht. Zo'n boeket moet schitteren(figuurlijk) en dat doet het voor mij niet.
Dit soort foto's, vind ik, moeten vlijmscherp zijn wat beterft onderwerp en dat mis ik hier.
Compo doet het voor mij niet. nog al slordig gekadreerd. Ik zou het boekje mee in het compo betrokken hebben. Foto is nogal frontaal getrokken en dat doet het voor mij niet.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Compo doet het voor mij niet. nog al slordig gekadreerd. Ik zou het boekje mee in het compo betrokken hebben. Foto is nogal frontaal getrokken en dat doet het voor mij niet.
Robby
Bedankt Robby
Ik was dan ook niet de fotograaf van dienst, gelukkig maar.
Het was dan ook niet zo gemakelijk een juiste compo vinden aangezien ik in een rolstoel zit, mij even de trappen opdragen was dan ook onbegonnen werk om even een mooie foto te maken... maar ik hou deze kritiek in mijn achterhoofd.
Je bent ook bedankt om je kritiek een beetje op te bouwen, want bij sommige BD'S ben jij nogal hard en dan denk ik maar we zitten toch in het beginnershoekje..
Deze mensen moeten nog veel bij leren en afbraak doet hun soms niet goed.
Ik mis geen scherpte... ik kan zowat alle tekst lezen, en zelfs zonder leesbril. Ik vind de belichting nagenoeg perfect. eerste mocht iets ruimer gekadreerd zijn, zodat de kaars er helemaal op stond. en de tweede eigenlijk m.i. ook, zo dat het trouwboekje niet helemaal beneden in het hoekje ligt. Moeilijk, vanuit een rolstoel, maar toch verdienstelijke foto's, zeker wat scherpte en licht betreft.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Ik mis geen scherpte... ik kan zowat alle tekst lezen, en zelfs zonder leesbril. Ik vind de belichting nagenoeg perfect. eerste mocht iets ruimer gekadreerd zijn, zodat de kaars er helemaal op stond. en de tweede eigenlijk m.i. ook, zo dat het trouwboekje niet helemaal beneden in het hoekje ligt. Moeilijk, vanuit een rolstoel, maar toch verdienstelijke foto's, zeker wat scherpte en licht betreft.
Dank u voor de reactie festina, ik ben al blij dat de scherpte en licht goed zit.
De compo probeer ik aan te werken, want het stoort mij ook meestal...
Ik was dan ook niet de fotograaf van dienst, gelukkig maar.
Het was dan ook niet zo gemakelijk een juiste compo vinden aangezien ik in een rolstoel zit, mij even de trappen opdragen was dan ook onbegonnen werk om even een mooie foto te maken... maar ik hou deze kritiek in mijn achterhoofd.
Je bent ook bedankt om je kritiek een beetje op te bouwen, want bij sommige BD'S ben jij nogal hard en dan denk ik maar we zitten toch in het beginnershoekje..
Deze mensen moeten nog veel bij leren en afbraak doet hun soms niet goed.
Gr Rosse Jo
Het is maar hoe je mijn comments leest. Je mag mij altijd een voorbeeld geven in een Pm, waar ik hard ben. Ben er benieuwd naar. TS'rs kunnen mij ook bereiken via PM om uitleg te vragen over een comment van mij. Dikwijls leest men hier woorden, soms de zin, maar zelden de context en wat er achter zit.
Lezen is moeite doen. Ik moet ook moeite doen om een foto te beoordelen, te begrijpen, te interpreteren en een comment samen te stellen die mijn indrukken en gevoelens weergeven. Lees mijn onderligggende bedoelingen en je zult zien dat ze alles behalve hard zijn.
Maar als het miljaar niet scherp is dan is het niet scherp point final
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment