Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Death Valley Mustang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Death Valley Mustang

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Geen idee wie dat is, eerlijk gezegd. Dat-ie braaf is geloof ik graag, als hij zo gratis campers uitleent. Waarom doet-ie dat? Maar ik vind meneer Hertz over het algemeen ook heel aardig trouwens, ook al betaal ik 'm.

Nee, voor mij geen camperen o.i.d. meer, die tijd is geweest. Je bent daarnaast wat flexibeler met een gewone auto, hebt zo een vervangauto als er eens iets gebeurt en met een cabrio zit je ook nog eens de hele dag buiten in het zonnetje, zelfs terwijl je reist.
    eigenlijk erg hé,ooit de grootste Motorcrosser van het land geweest,en niemand kent die man nog,terwijl hij in The USA op handen gedragen wordt.
    maar we zijn dit draadje op aan het eisen vrees ik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      eigenlijk erg hé,ooit de grootste Motorcrosser van het land geweest,en niemand kent die man nog,terwijl hij in The USA op handen gedragen wordt.
      maar we zijn dit draadje op aan het eisen vrees ik....
      Ik veronderstel dat het daar bloedheet is. Wat ik mij afvraag wat doet deze hitte met het fototostel.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        van het land
        Is dat BE of NL? Niet dat het uitmaakt want ik kan geen enkele motorcrosser bij naam noemen, behalve misschien Bennie Jolink.

Maar waarom deelt deze meneer Roger campers uit?

Comment

roger de coster, joel robert, gaston rahier, silvain geboers, harry everts, de TROTS van belgie in die dagen
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            roger de coster, joel robert, gaston rahier, silvain geboers, harry everts, de TROTS van belgie in die dagen

jahhhhh een man met kennis,Malherbe ook nog mmaar een pluim verdient dat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Is dat BE of NL? Niet dat het uitmaakt want ik kan geen enkele motorcrosser bij naam noemen, behalve misschien Bennie Jolink.

Maar waarom deelt deze meneer Roger campers uit?

Is dat het broer niet van GERARD JOLINK

Comment

Working...
              X