Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portretje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Portretje
Iemands gezicht beeldvullend te fotograferen is zeker geen slecht idee, maar toch moet je nog steeds letten op je achtergrond, die is nu te fel en zorgt er ook voor dat je model blauw haar gekregen heeft. Je hebt blijkbaar ook het gezicht wat moeten ophelderen, met ruis tot gevolg aan de rechterkant.
groeten
-
Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk berichtIemands gezicht beeldvullend te fotograferen is zeker geen slecht idee, maar toch moet je nog steeds letten op je achtergrond, die is nu te fel en zorgt er ook voor dat je model blauw haar gekregen heeft. Je hebt blijkbaar ook het gezicht wat moeten ophelderen, met ruis tot gevolg aan de rechterkant.
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtals je je exif geeft kunnen we daar meer over vertellen
Comment
-
De foto is mooi scherp
Verder kan ik de comments van de anderen enkel beamen:
- Lagere ISO (te veel ruis op de huidige foto)
- Op de achtergrond letten : persoonlijk vind ik portretten in low-key (donkere achtergrond) meestal heel mooi.Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
Foto-Alex
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk berichtDe foto is mooi scherp
Verder kan ik de comments van de anderen enkel beamen:
- Lagere ISO (te veel ruis op de huidige foto)
- Op de achtergrond letten : persoonlijk vind ik portretten in low-key (donkere achtergrond) meestal heel mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk berichtMomenteel komt de kleur op het gezicht me ook vrij rood over. Ben ik de enige ?
Comment
-
Lol !! Gewoon een reactie op foto van paar maanden geleden. Toch goed om te weten dat mensen ook nog eens verder dan de eerste pagina`s kijken in de beginnershoek (aangezien het hier zo snel gaat)
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk berichtLol !! Gewoon een reactie op foto van paar maanden geleden.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk berichtLol !! Gewoon een reactie op foto van paar maanden geleden. Toch goed om te weten dat mensen ook nog eens verder dan de eerste pagina`s kijken in de beginnershoek (aangezien het hier zo snel gaat)
Groetjes
Comment
Comment