Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kos

Deze foto heb ik genomen op reis verleden jaar, we zaten op dat moment echt in 'the middle of nowhere" en deze foto heeft dat gevoel mooi weer. (vind ik toch)
    Laat eens zien wat de kenners ervan denken.

mvg
    Alex
    Last edited by Lexy; 10 maart 2009, 19:19.

Re: Kos

je foto is te groot

De baan en de elektriciteitskabel geven lijnen in de diepte, mss had je die lijnen nog meer in de diepte kunnen laten werken door je camera wat naar links te draaien en een klein brandpunt te gebruiken. De zon had dan niet zo centraal gestaan wat de compo nog meer ten goede komt.
    De schaduwen van de lantaarnpalen vallen dan op het asfalt en brengen structuur wat een meerwaarde zou zijn voor mij.

De zwart wit omzetting mag iets meer contrast hebben, nu is het geheel wat grijs.
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Je foto’s voldoen niet aan de forum regels (max 900 x900 pix en max 400 Kb) Graag de eerst volgende keer dat je online bent aanpassen .
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Mijn excuses, het zou nu in orde moeten zijn.

Comment

Ik mis scherpte.Deze zou van mij vlijmscherp mogen zijn en dat mis ik nu. Kan natuurlijk door het resizen zijn.
          Ik zou er rechts de berg wegcroppen. Dat maakt voor mij de foto sterker maar dan verliest hij ook weer veel van zijn vakantiewaarde voor u.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X