Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe is de lokatie zelf om foto's te gaan nemen? makkelijk bereikbaar? is het niet gekraakt (onverwachtse bezoekers)?
het ligt langs een grote baan... veel glas op de grond dus dat is even uitkijken, gekraak is er met houte vloer... ik heb geen last gehad van onverwachte bezoekers, het ziet er wel een beetje triestig uit juist of er veel erge dingen zijn gebeurd.
mooie foto's trouwens ik vermoed dat de zon niet fel scheen die dag? als het wel zo was het kapot glas in de zon zijn dan weer mooie plaatjes
komt mij heel bekent voor
weet nog dat het bewoond was
kwam daar vaak voorbij en dacht ik altijd dat het erg was voor de kinderen die er opgevangen werden
je foto's bewijzen het ziet er nog triestiger uit als toen
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment