Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ons Fem
Collapse
X
-
-
-
Re: Ons Fem
fototechnisch gezien: de foto staat iets scheef, persoonlijk liever het hele baasje erop, of eraf, iets scherper en bovenaan rechts minder 'storend materiaal'.
Maar ik ben zelf eigenaar van zo een prachtig beestje, dus 't maakt mij allemaal niet uit
groetenhttp://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtBaasje staat er te veel op.
Scherpte kan beter.
Knappe griet Fem.
Wacht op de aktiefoto's van Fem
Robby
Binnenkort komen er meer als ik dat toestel wat gewend ben uit gewoonte van oud toestel drukte ik te vroeg omdat die vroeger lang over deed om de foto te nemen. nu was de hond vaak nog niet in beeldLast edited by Wim1960; 2 maart 2009, 01:29.
Comment
-
Ik krijg een wrang gevoel bij deze foto's. Ik ben al twee keer zonder aanleiding gebeten door andermans hond.
En voor zover ik deze foto's kan interpreteren, leert men honden dus om mensen te bijten ?!
Ik heb schrik van honden, je zou voor minder.
sorry voor deze off topic comment, ik moest het even kwijt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtIk krijg een wrang gevoel bij deze foto's. Ik ben al twee keer zonder aanleiding gebeten door andermans hond.
En voor zover ik deze foto's kan interpreteren, leert men honden dus om mensen te bijten ?!
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtIk krijg een wrang gevoel bij deze foto's. Ik ben al twee keer zonder aanleiding gebeten door andermans hond.
sorry voor het off topic gaan
Comment
-
Helaas heb ik al je foto's achter een link moeten zetten omdat ze volgens de forum regels te groot zijn. Graag aan passing hiervan, de eerst volgende keer dat je online bent.
Boven dien heb ik één foto moeten verwijderen, het is toegestaan max 3 foto's per topic te plaatsen, tenzij er een bewerking plaats vind op een al geplaatste foto in dit topic.
Lees AUB de forum regels nog eens aandachtig door.
Alvast bedankt voor w medewerking.Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
Comment