Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij mag hij nog iets meer punch hebben, om op je vraag te antwoorden.
Je zit wel met dichtgelopen zwarte partijen, die je eerst wel wat moet ophalen, voor je het geheel gaat veranderen.
Nu... ik zeg dit niet makkelijk, maar dit beeld spreekt me weinig aan. Alles wat onderwerp kan zijn zit te ver aan de kant. Er zit een spiegeling in, maar om die er helemaal te laten uitkomen, had je m.i. moeten gaan voor symmetrie (onder/boven).
Ik vind geen rustpunt, omdat er ook niets ergens sterk staat en omdat het niet duidelijk is wat het onderwerp is.
Ik vind het een zeer verdienstelijke poging, originaliteit in de compositie en goeie z/w omzetting. Mss had ik de ronding van de waterbak niet onderbroken gezien.
Dankewel, foto is gisteren getrokken omdat ik wou gaan fotograferen maar het was bijzonder grijs. Ik was al met het idee vertrokken een z/w omzetting te doen.
Persoonlijk vind ik dit wel een van men betere, mss niet technisch, maar ik vind het gewoon een mooie
Het zwart is dichtgelopen idd had ik niet gemerkt, dat is niet in de originele foto. Ik heb vooral op het witte gelet en door het contrast te verhogen zal het zwart dichtgelopen zijn?
Groeten
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment