Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap beeld hoor! Het leven zoals het is. De beginnershoek ver voorbij!
Een tip? Ik weet zelf niet hoe je het correct zou kunnen aanpakken, maar ik vind dat er een klein tikkeltje te veel reflectie zit op de plaats van het gezicht van het "model".
Als je er te veel zou uit halen, dan loop je natuurlijk het gevaar om het effect te verliezen. Dus... toch maar zo laten?
De donkere randen links en rechts zijn misschien wat te opvallend?
Ietsje groter posten (je mag tot 900 pixels lange zijde gaan - zie reglement).
Zet er hier nog maar van dat niveau neer .
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
hoezo tips?
dit spreekt "boekdelen". Elke eventuele technische "correctie" zou alleen maar afbreuk doen aan het "verhaal". Houden zo (en nog meer van dat laten komen)
Ik heb daarom speciaal het het woord "ZOU" gebruikt.
Ik vind het alleen spijtig dat je ze niet in haar volle glorie kunt bekijken. Dit soort foto's zou altijd op max grote moeten gepost worden. Elke pixel die je kwijt bent is er één teveel.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment