Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoutlande

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoutlande

Dagje Zoutelande (NL) resulteerde in deze foto's

Afval (het is een koelkast) kan je spijtig genoeg vinden op de mooiste plekjes

Kerkje van Zoutelande met helemaal rechts bekende parapente spot

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Zoutlande

Zeer mooie omzetting naar z/w en goede compo in deze beginnershoek. Een pluim .
    Mijn mening: richt je toestel op deze foto's enkel graden naar beneden zodat je wat (niet té veel) meer voorgrond vangt en het zijn toppers.
    De ijskast nog iets meer uit centrum en je had een mooie plaat van iets verschikkelijk lelijks.
    Vooral verder blijven klikken!
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Zeer mooie omzetting naar z/w en goede compo in deze beginnershoek. Een pluim .
      Mijn mening: richt je toestel op deze foto's enkel graden naar beneden zodat je wat (niet té veel) meer voorgrond vangt en het zijn toppers.
      De ijskast nog iets meer uit centrum en je had een mooie plaat van iets verschikkelijk lelijks.
      Vooral verder blijven klikken!
      sluit mij hier volledig bij aan...en voor de rest

Comment

vind de eerste de beste van de drie hier getoonde opnamen.
        lekker van compo, al had de opname wel wat scherper mogen zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Geslaagde foto's maar de eerste vind ik toch de beste.
          Bij de andere twee mis ik wat contrast

Thomas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            even puur uit interesse en om wat bij te leren over goede compo's.
            Had je de ijskast dan meer links in beeld of rechts in beeld willen zien. Dit is namelijk belangrijk voor de paaltjes op de achtergrond.
            Gaat de lijn die zij creëren niet storend worden als de ijskast links in beeld zit?
            Of gaat het eerder storen dat er slechts een klein deel rechts te zien is als de ijskast rechts staat.

In principe kan je je hoek t.o.v. de ijskast ook zo kiezen dat de paaltjes nog links van de ijskast te zien zijn. Of wordt het dan weer te druk??
            You can trust anyone, just not the little devil inside them...

Canon EOS 1000D / EF-S IS 18-55mm / EF-S IS 55-250mm

Comment

m.i. naar links met de ijskast,daar je dan uw golven in het water blijft behouden,en uw zwarte paaltjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                m.i. naar links met de ijskast,daar je dan uw golven in het water blijft behouden,en uw zwarte paaltjes
                Míjn gedacht (ook).
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

Working...
                X