Re: Betoging/portretten
Ik denk dat ik me best even verduidelijk. Mijn bedoeling was eerst en vooral de emoties weer te geven van de mensen die aanwezig waren. Maar ik wou echter toch een indicatie hebben op de foto dat dit geen intieme gevoelens waren, maar deel uitmaakten van een groter geheel, in dit geval de optocht.
Daarom heb ik telkens een centraal persoon gekozen, met daaromheen de medebetogers als kader. Ik heb het kind dan ook gekozen omdat er in de optocht opvallend veel gezinnen met kinderen aanwezig waren.
Maar het feit dat verduidelijking nodig is, wijst waarschijnlijk op mijn nog beperkte kunnen als fotograaf.
Over de achtergrond op de derde foto, hij is inderdaad wel druk. Toen ik hem nam dacht ik dat het grote diafragma dit wel wat zou dempen, maar blijkbaar niet genoeg.
Nogmaals bedankt voor de vele feedback!
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine
Bekijk bericht
Daarom heb ik telkens een centraal persoon gekozen, met daaromheen de medebetogers als kader. Ik heb het kind dan ook gekozen omdat er in de optocht opvallend veel gezinnen met kinderen aanwezig waren.
Maar het feit dat verduidelijking nodig is, wijst waarschijnlijk op mijn nog beperkte kunnen als fotograaf.
Over de achtergrond op de derde foto, hij is inderdaad wel druk. Toen ik hem nam dacht ik dat het grote diafragma dit wel wat zou dempen, maar blijkbaar niet genoeg.
Nogmaals bedankt voor de vele feedback!
Comment