Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betoging/portretten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Betoging/portretten

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Hij spreekt van de optocht in beeld te houden omdat dat het belangrijkste was. Dit kind weet trouwens niet waar het hier echt om gaat. Daarvoor is het te jong. Beter voor de foto in de betekenis van de betoging was dat daar een volwassene stond met de vlag rond de schouders en dan was er een evenwicht geweest met de betoging in de achtergrond.
    Robby
    Ik denk dat ik me best even verduidelijk. Mijn bedoeling was eerst en vooral de emoties weer te geven van de mensen die aanwezig waren. Maar ik wou echter toch een indicatie hebben op de foto dat dit geen intieme gevoelens waren, maar deel uitmaakten van een groter geheel, in dit geval de optocht.
    Daarom heb ik telkens een centraal persoon gekozen, met daaromheen de medebetogers als kader. Ik heb het kind dan ook gekozen omdat er in de optocht opvallend veel gezinnen met kinderen aanwezig waren.
    Maar het feit dat verduidelijking nodig is, wijst waarschijnlijk op mijn nog beperkte kunnen als fotograaf.
    Over de achtergrond op de derde foto, hij is inderdaad wel druk. Toen ik hem nam dacht ik dat het grote diafragma dit wel wat zou dempen, maar blijkbaar niet genoeg.
    Nogmaals bedankt voor de vele feedback!
    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      we leven niet meer in de Middeleeuwen hoor.
      grt,bouk.
      Ik denk dat de kinderen in de middeleeuwen meer volwassener waren als onse kasplantjes van tegenwoordig.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

ik vind ze niet slecht
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Working...
        X