Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind middenste zeer mooi tot ik zag dat de foto schuin staat.
KLeuren
Compo niet om naar huis over te schrijven, maar de combinatie van de bomen, sneeuw, licht, schaduw en dat zonneke maakt de foto
Spijtig dat ze schuin staat want dat kijkt, voor mij, niet gemakkelijk.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
dat blauw is precies een ijsklomp met blauw licht??
vindt de voetstappen in de sneeuw ook wel behoorlijk goed,hou zo weer niet van die schuine portretten maar dat is smaak. wat de kleur van 2 betreft,die is goed
hallo allemaal, bedankt voor de comments.
Ivm de scheve boom: Ik stond recht maar de boom stond scheef, en omdat het bergop was, had ik mee scheef moeten gaan hangen en dan was ik zelf omgevallen Ik vond het gewoon eens iets anders op die manier.
Bedankt Bouk voor de reactie o de voetstappen en de tip over de eerste voetstap.
Inderdaad Gno, het is een bevroren vijvertje met een blauwe vis erin, euh nee, het was met blauw licht erin. De structuur van het ijs komt doordat er een fonteintje telkens "nieuw" water oversproeide op die plaatsen.
Comment