Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zelfportret

    Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Juist... maar de titel is "zelfportret".
    Met dit decor is dat dus een compleet verkeerde titel.
    Voor een zelfportret maak je beter thuis een close-up. Dan heb je die omgeving niet nodig en hoef je niet in de kou te zitten.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #32
      Re: Zelfportret

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Met dit decor is dat dus een compleet verkeerde titel.
      Voor een zelfportret maak je beter thuis een close-up. Dan heb je die omgeving niet nodig en hoef je niet in de kou te zitten.
      Jos... ik heb al zelfportretten gezien, die elke verbeelding tarten. Het hoeft geen braaf portretje te zijn. Deze zou vragen kunnen oproepen en iets vertellen over de maker, maar ik weet niet of het de bedoeling was.

      Comment


      • #33
        Re: Zelfportret

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        ... Deze zou vragen kunnen oproepen en iets vertellen over de maker, maar ik weet niet of het de bedoeling was.
        Zou de maakster een tovenares zijn? Haar zelfportret is namelijk een beetje doorzichtig.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #34
          Re: Zelfportret

          Heel heel knap gedaan

          Ik moet nog veel leren en dit werkt heel inspirerend!!
          Nikon D70s (aan vervanging toe)
          Volgt les fotograferen met reflexcamera in CVO te Kortrijk en moet nog veel leren :p

          Comment


          • #35
            Re: Zelfportret

            @Jos Vanhengel: bedankt voor je reactie. Ik was oorspronkelijk naar de brug in Kanne gegaan om foto's van de brug te maken, wat al vaker door mensen op dit forum was gedaan, dus het was eerder de bedoeling niet 'gewoon' de foto's te maken die hier al te vinden zijn, maar eens iets anders te doen. Het is dus een zelfportret geworden in een mooi kader :-)

            Mvg, Tamara

            Comment


            • #36
              Re: Zelfportret

              prachtige HOF en verdiend


              MOOI

              Glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #37
                Re: Zelfportret

                ik ben iets minder enthousiast. Zeker een goed idee, maar heel de linkerzijde is overbodig. Crop maar ne keer naar 'het spook'. Had meer in gezeten. ook de omzetting naar Zw/w is te veel van het goede

                -M-
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                Comment


                • #38
                  Re: Zelfportret

                  Ik ben blij dat hij in de HOF staat... ik ben ook blij dat er hier zoveel verschillende commentaren bij staan. Het toont nog maar eens aan dat het bekijken van foto's louter subjectief is.
                  Veel van deze STRENGE commentaren durven mensen die hier commentaar geven niet geven in showcase. Misschien zou het hen inzicht kunnen verschaffen in wat showcase meer waard is tegenover de beginnershoek.

                  Mvg

                  Chris
                  Last edited by FestinaLente; 17 februari 2009, 09:52.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zelfportret

                    Je moet het maar doen, met je tweede foto op dit forum in de HoF.

                    Proficiat!
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zelfportret

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Je moet het maar doen, met je tweede foto op dit forum in de HoF.

                      Proficiat!
                      Zoals ik al eerder schreef fotografie op zijn best.

                      mvg
                      Antoine

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zelfportret

                        Van beginnershoek naar HOF.. Proficiat
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zelfportret

                          Verdomd knappe HOF!
                          Dikke proficiat!
                          Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                          Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zelfportret

                            ja nasT ik volg philJ hier compleet: een dikke proficiat voor den hof heel sterk

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zelfportret

                              van beginnershoek naar HOF, tis ni iedereen gegeven
                              nen dikke proficiat
                              mvg Wilfried

                              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zelfportret

                                Het is inderdaad fijn de verschillende commentaren te lezen en het HOF was voor mij wel totaal onverwacht, dus vind het superleuk.

                                Ik ga de commentaren ook eens uitproberen (iemand zei dat de linkerkant volledig overbodig is, iemand anders dat ikzelf of het spook niet veel toevoeg aan de foto) dus ik ga met die ideetjes zeker nog eens aan de slag.

                                De omzetting naar ZW vond ook niet iedereen geslaagd, maar ben er intussen ook al achter dat er verschillende manieren bestaan om dit te doen, bij deze foto heb ik het met Picasa gedaan, ga de andere manieren ook nog eens uitproberen.

                                Maar ik ga vooral nog wat meer foto's maken, want volgende week ga ik drie dagen naar Londen :-)

                                Iedereen nogmaals bedankt voor de commentaren, ik vind het zelf altijd moeilijk commentaren te geven, dus waardeer het enorm!

                                Comment

                                Working...
                                X