Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Geef mij maar de omzetting. Vind ik mooier. compo is ook goed vind ik. Misschien iets meer scherptediepte, en een stukje meer contrast.
En er zwart wit van maken ipv grijstinten.
But me like it
Je ziet maar : elk zijn voorkeur.
Ik verkies de kleuren versie : paars-blauwe schijn van PETfles op voorgrond komt beter uit.
Bij de omzetting lijkt dit meer een storende vlek
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
ja het is een foto die ik genomen heb om te zien of de omzetting goed of slecht is,het rommelige pascal heb ik daarom ook recylage genoemd om het kind maar een naam te geven,mij gaat het vooral om de omzetting. ik blijf proberen tot ik goed zit,kan nog lang duren.als ik teveel aan de curves kom krijg ik dit resultaat
Comment