Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beringen Mijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beringen Mijn

    Hier een foto van de mijn in Beringen

    De foto is een beetje bewerkt met Photoshop
    Reacties zijn altijd welkom

    mvg
    Last edited by Yunus; 5 februari 2009, 17:51.
    Nikon D60 18-55mm & 55-200mm

  • #2
    Re: Beringen Mijn

    Het concept is wel goed maar het zou nog beter kunnen uitgewerkt worden,
    Ik ken de plaats niet maar de camera iets meer naar rechts draaien is mss beter, dat stuk van dat ronde gebouw lijkt me mooi om bij te voegen. Verder het groothoekeffect is iets teveel zichtbaar voor mij, beetje rechttrekken in photoshop.
    Qua belichting is de lucht nogal overbelicht terwijl het gebouw zelf heel donker is.

    Er is wel een bepaalde sfeer die daar hangt en er zijn vast veel interessante foto's te maken

    Groeten
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

    Comment


    • #3
      Re: Beringen Mijn

      Uitgebrand wit en dichtgelopen zwart in één plaatje. Dit kan normaal niet de bedoeling zijn.
      I.p.v. de bewerkinge alleen te posten, zou ik de originele versie er eens naast willen zien. Dan is het makkleijker te zien waar het foutgelopen is.

      Comment


      • #4
        Re: Beringen Mijn

        beetje bewerkt? beetje teveel m.i.
        qua compo: beetje teveel gebouw
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Beringen Mijn

          Ik ken het gebouw en volgens de eerste post kan je iets meer naar rechts draaien. Misschien eens in zwart-wit zetten. Deze bewerking spreekt me zo niet aan.

          Comment


          • #6
            Re: Beringen Mijn

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Uitgebrand wit en dichtgelopen zwart in één plaatje. Dit kan normaal niet de bedoeling zijn.
            I.p.v. de bewerkinge alleen te posten, zou ik de originele versie er eens naast willen zien. Dan is het makkleijker te zien waar het foutgelopen is.
            Ik ook
            Sorry dat ik zo zeg of uitdruk: alvorens met kunstwerkjes te beginnen zou ik aanraden om
            eens een foto te maken van de reële toestand, gewoon een normale foto maken.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Beringen Mijn

              Leuk, nog iemand die Urbex leuk vind zo te zien.
              Leuke foto, maar er gaat veel verloren door de belichting heb ik het idee. Dat gebouw heeft veel details die er denk ik beter op zouden komen als de onderkant wat meer belicht zou zijn.
              Maar de bovenste helft van het gebouw vind ik prachtig zo.
              Canon 30D + Canon EF 50mm f1.8 + Canon EF 22-55mm f4-5.6 USM + Manfrotto 785B + Extreme CFII 4GB + WhiBal card pocket

              Comment

              Working...
              X