Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het concept is wel goed maar het zou nog beter kunnen uitgewerkt worden,
Ik ken de plaats niet maar de camera iets meer naar rechts draaien is mss beter, dat stuk van dat ronde gebouw lijkt me mooi om bij te voegen. Verder het groothoekeffect is iets teveel zichtbaar voor mij, beetje rechttrekken in photoshop.
Qua belichting is de lucht nogal overbelicht terwijl het gebouw zelf heel donker is.
Er is wel een bepaalde sfeer die daar hangt en er zijn vast veel interessante foto's te maken
Groeten
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Uitgebrand wit en dichtgelopen zwart in één plaatje. Dit kan normaal niet de bedoeling zijn.
I.p.v. de bewerkinge alleen te posten, zou ik de originele versie er eens naast willen zien. Dan is het makkleijker te zien waar het foutgelopen is.
Ik ken het gebouw en volgens de eerste post kan je iets meer naar rechts draaien. Misschien eens in zwart-wit zetten. Deze bewerking spreekt me zo niet aan.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Uitgebrand wit en dichtgelopen zwart in één plaatje. Dit kan normaal niet de bedoeling zijn.
I.p.v. de bewerkinge alleen te posten, zou ik de originele versie er eens naast willen zien. Dan is het makkleijker te zien waar het foutgelopen is.
Ik ook
Sorry dat ik zo zeg of uitdruk: alvorens met kunstwerkjes te beginnen zou ik aanraden om
eens een foto te maken van de reële toestand, gewoon een normale foto maken.
Leuk, nog iemand die Urbex leuk vind zo te zien.
Leuke foto, maar er gaat veel verloren door de belichting heb ik het idee. Dat gebouw heeft veel details die er denk ik beter op zouden komen als de onderkant wat meer belicht zou zijn.
Maar de bovenste helft van het gebouw vind ik prachtig zo.
Comment