Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een portretje

Even iets gedaan met sepia.
    Ben nog maar pas bezig met fotobewerkingen, laat dus gerust een reactie achter.

Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 55,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/100 sec
    F-Number: F7,1
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3
    Canon EOS 400D ; EF-S 18-55 ; Sigma 18 - 200mm F3.5-6.3 DC OS

Re: een portretje

de kat alleen was beter geweest denk ik
    de bloempot maakt het te rommelig aan de rechterkant denk ik ... (kaartje onder de bladeren mocht ook weg, is maar een kleine moeite )

Nuja, ik ben niet echt een sepia-fan.. misschien beter zwart)wit of toch kleur?

De kat staat er goed op, scherp lijkt me ook.
    No rules. Great shots.
    -

Comment

leuke en aparte combinatie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik twijfel of (lichte) sepia hier de juiste keuze geweest is. Misschien gewoon z/w... of originele kleur???
        En of 2 onderwerpen in één foto niet te veel vragen van mijn ogen (ze springen van links naar rechts omdat ze niet kunnen uitmaken wat in deze prent nu het belangrijkste is).
        Persoonlijk vind ik de achtergrond ook nogal ongelukkig gekozen en te scherp in beeld.
        De pose van de kat is wel een goeie hoor; moet een heel erg braaf beest zijn om zo te gaan/blijven liggen.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

Vind het zeker geen slechte foto al doe je er volgens mij beter aan de volgende keer de bloempot weg te laten. Maarja wie ben ik en smaken verschillen toch.
          technisch is het geen hoostandje in de omzetting. De sepia is bijna naar mijn mening licht zwart-wit. Zoals ik al zei is de compo niet echt een topper maar de aandracht trekt me wel naar de poes wat je hoofdonderwerp is.
          De scherpte van de kat is goed al heb je mpaar een kleine scherptediepte gebruikt. Wat ik aan de onscherpte van de bloempot zie..Krop deze foto even zodat de pot er voor 1/' erop staat en je krijgt een ander beeld denk ik..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik volg Pascal, de kat alleen en in kleur
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Op zich vind ik het wel een toffe foto,
              maar ik denk dat als je deze in frisse kleuren zou trekken met een mooie plant met wat kleur in dat je een veel mooiere foto krijgt.
              De pose van de poes en het mandje erbij vind ik wel geweldig

Groeten
              Wat een dag, alles in schoonheid
              Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Working...
              X