Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook ne mechelaar.
van mij mocht de volledige rechtse boom er op staan. Dat mag voor mij ten koste van het brugje zijn want zo intressant vind ik het brugje niet. Vroeger was dit brugje veel mooier.
Waar zijn de eendjes en de zwanen maar dat heb je zelf niet in de hand natuurlijk.Het is maar dat ik gewoon ben dat daar eenden en zwanen vertoeven.
Ik denk ook dat je een intressanter zicht hebt langs de rechterzijde van de brug omdat je dan ook die dreef hebt.
Je hebt nu van twee mooie onderwerpen een stuk(de treurwilg, en de dreef.
De kleuren vind ik een beetje flets.
Met de andere foto is er iets met de scherpte. Omdat het lijkt dat je te veel verscherpt hebt. Dit kan opok het gevolg zijn van het rezisen.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bij de eerste heb je een diagonale lijn, wat goed is. Dat versterkt de compo. De kleuren
vind ik te monotoon.
Bij de tweede zoek ik naar een onderwerp en vind ik enkel een wirwar van riet, struiken
en bomen zonder enige structuur. Kan me niet zo boeien.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
De eerste vind ik goed qua compo. Het diagonaal van het brugje doet het goed en stopt gelukkig niet plots op aan de rand van de foto zoals we dikwijls zien.
Maar 't is toch wel heel erg groen: de bomen, het gras, het hout van het brugje, het water... Het is eerder een zweem van groen. Ik probeerde eens een lichtjes andere kleurbalans en die werkt n.m.i. toch wat rustiger.
Bij de tweede blijft er door de drukte niet veel leuks te beleven. 't Is wel de natuur op haar mooist maar als beeld kan het me niet lang boeien.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment