Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Is altijd jammer als je weinig reacties krijgt, ik kan er van meespreken. Nochtans vind ik dit knappe foto's. De eerste had iets rechter gemogen van mij, voor de sepiatint ben ik ook niet echt te vinden, maar het blijft wel een leuke foto. De tweede vind ik 'wow', leuk gedaan. De derde vind ik dan weer de minste van de drie, spreekt me het minste aan.
Klaas
"The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman websitefotoblog
Is altijd jammer als je weinig reacties krijgt, ik kan er van meespreken. Nochtans vind ik dit knappe foto's. De eerste had iets rechter gemogen van mij, voor de sepiatint ben ik ook niet echt te vinden, maar het blijft wel een leuke foto. De tweede vind ik 'wow', leuk gedaan. De derde vind ik dan weer de minste van de drie, spreekt me het minste aan.
Klaas
dank u voor de opmerkingen, nu weet ik toch al van iemand dat ze nie rotslecht zijn...
ik ben ook niet zo'n sepiafan, zeker hier heeft het niet echt een meerwaarde vind ik
de eerste is een leuk idee, maar nu is het vooral gewoon een teddybeer. diezelfde teddybeer in een ruimere foto van een verlaten kapotte kamer had mss meer gezegd...
de tweede vond ik meteen speciaal, misschien door het invallend licht. volgens mij zou hij top zijn in een goeie zwartwitomzetting
de derde vind ik ook minder, mss omdat hij niet echt een onderwerp heeft... ruimer kadreren was hier misschien beter geweest?
Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...
Ik vond dat ik niks mocht verplaatsen dus die beer ook niet, ik vond die beer er mooi staan maar dat is smaak.
twééde vind ik ook de mooiste van de 3 beetje dromerig
bij de derde heb ik crop uitgevoerd vond ik persoonlijk mooier...
Comment