Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeshuis As

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weeshuis As

[/B]Ik weet dat hier al tal van foto's van dit weeshuis op het forum staan, maar ik wil toch even mijn versie kwijt... of

Last edited by rosse jo; 23 januari 2009, 22:56.

Re: Weeshuis As

mmm 86 keer bekeken en nog geen reactie....

Dan zijn deze een dikke Jammer volgende keer beter

Comment

Is altijd jammer als je weinig reacties krijgt, ik kan er van meespreken. Nochtans vind ik dit knappe foto's. De eerste had iets rechter gemogen van mij, voor de sepiatint ben ik ook niet echt te vinden, maar het blijft wel een leuke foto. De tweede vind ik 'wow', leuk gedaan. De derde vind ik dan weer de minste van de drie, spreekt me het minste aan.

Klaas
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht
        Is altijd jammer als je weinig reacties krijgt, ik kan er van meespreken. Nochtans vind ik dit knappe foto's. De eerste had iets rechter gemogen van mij, voor de sepiatint ben ik ook niet echt te vinden, maar het blijft wel een leuke foto. De tweede vind ik 'wow', leuk gedaan. De derde vind ik dan weer de minste van de drie, spreekt me het minste aan.

Klaas
        dank u voor de opmerkingen, nu weet ik toch al van iemand dat ze nie rotslecht zijn...

groetjes jo

Comment

ik ben ook niet zo'n sepiafan, zeker hier heeft het niet echt een meerwaarde vind ik

de eerste is een leuk idee, maar nu is het vooral gewoon een teddybeer. diezelfde teddybeer in een ruimere foto van een verlaten kapotte kamer had mss meer gezegd...

de tweede vond ik meteen speciaal, misschien door het invallend licht. volgens mij zou hij top zijn in een goeie zwartwitomzetting

de derde vind ik ook minder, mss omdat hij niet echt een onderwerp heeft... ruimer kadreren was hier misschien beter geweest?
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Ik vond dat ik niks mocht verplaatsen dus die beer ook niet, ik vond die beer er mooi staan maar dat is smaak.
            twééde vind ik ook de mooiste van de 3 beetje dromerig
            bij de derde heb ik crop uitgevoerd vond ik persoonlijk mooier...

bedankt voor de reactie
            Groetjes Jo

Comment

Working...
            X