Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
héhé, daar liep wel volk maar met een beetje geduld...
Heb alles voorstellen uitgeprobeerd maar veel maakt het niet uit.
zwart wit is nagenoeg hetzelfde, een kader is een persoonlijke keus en croppen kwam mij te gedrongen over.Dus mijn eerste gedacht...
Schitterende plaat. Gewoon af. En hoewel ik een ZW/W fan ben zou ik deze mooi zo laten. Hoort niet thuis in de beginnersjoek, daar is ie veeeeel te mooi voor.
Zeker eentje voor omhoog te hangen.
[FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX
Schitterende plaat. Gewoon af. En hoewel ik een ZW/W fan ben zou ik deze mooi zo laten. Hoort niet thuis in de beginnersjoek, daar is ie veeeeel te mooi voor.
Volledig met je eens, maar hier wordt tenminste gereageerd...
parachtig plaatje
Beauty is in the eye of the beholder
a77 en veel andere dingen, vooral goesting..
Zou ik ook doen. Er zit de weinig contrast in waardoor de foto waarschijnlijk beter zal uitkomen in Z/W.
Onzin ! De plaat is sterk zoals ze er staat
Mist (de witte duisternis) zorgt net voor heel fade, zachte kleuren en omfloerste tonen. Veel sfeer, rust en stilte... Het contrast verhogen zou de tederheid en de sfeer van het beeld volledig teniet doen...
De ruimte bovenaan wegsnijden zou het beeld banaliseren en de compositie sterk verzwakken. De open, rustige ruimte bovenaan, versterkt de repetitie van de palen en de mooie halve diagonaal door het beeld..
Naar zwart/wit omzetten zou kunnen, maar biedt hier zeker geen meerwaarde, net omdat de zachte pastelkleuren dit beeld zo aantrekkelijk maken...
Een eenvoudig, zacht en sfeervol landschapje. Prachtig !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Perman en Kariboe hebben het juist !
Bovenaan absoluut niks afdoen en de mooie foto laten zoals hij gepresenteerd wordt.
Onderwerpen in de mist kunnen bijzonder mooi zijn.
Proficiat !
Comment