Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In W/Z kan ik inkomen en een beetje meer contrast, maar 'k zou er bovenaan geen stuk afdoen.
en dat de beginnershoek de beste kant is van BD vind ik ook just.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ik krijg er het heen en weer van. Altijd die opmerkingen over contrast bij mist
Bij mist is er geen contrast, dat is juist het aantrekkelijke ervan.
Mooie plaat en je hebt gelijk Brugge is oltied schoane (Willy Lustenhouwer).
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Dat klein beetje kleur dat de mist prijsgeeft is een meerwaarde: dus geen W/Z voor mij. Mooie compo van een 'Brugs zichtje' dat eigenlijk niet typisch (zeg maar cliché) is.
Ik krijg er het heen en weer van. Altijd die opmerkingen over contrast bij mist
Bij mist is er geen contrast, dat is juist het aantrekkelijke ervan.
Mooie plaat en je hebt gelijk Brugge is oltied schoane (Willy Lustenhouwer).
Hehe Plato, volledig met je eens hoor ! Het mindere contrast en scherpte maken de foto zo mooi als hij nu is. Persoonlijk zou ik hem niet croppen, ik denk dat hij op fotopapier perfect overkomt zo, zonder crop .
Leuke foto, rust en kalmte daalt over je neer.
Groeten
**Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'
Zeer geslaagde opname, proficiat. Zeker niet gaan croppen, is prima zoals 't nu is. Kleur laten of zw.w. conversie maakt m.i. niet veel uit. Zou wel ietsje contrast toevoegen, even proberen en zien hoe de foto er best uitkomt.
Comment