verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vanaf vandaag....
Collapse
X
-
-
Re: Vanaf vandaag....
Sjinouk, welkom op dit forum!
Dit is een mooie eerste post van jou, flink zo!
Mooie compostie, belichting zit goed, en ook mooie kleuren.
Ik kijk er al naar uit om in de toekomst nog meer foto's van jou te zien.
Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800
-
Oorspronkelijk geplaatst door molotovke Bekijk berichtSjinouk, welkom op dit forum!
Dit is een mooie eerste post van jou, flink zo!
Mooie compostie, belichting zit goed, en ook mooie kleuren.
Ik kijk er al naar uit om in de toekomst nog meer foto's van jou te zien.
hoi, molotovke, THX voor je reactie, ..en je hebt ´um helemaal door...hahahahahaha!! Goed gezien!!
Last edited by Sjinouck; 10 januari 2009, 14:25.
Comment
-
mooie foto hoor,kom maar uit die beginnershoek,is dat een grapje alex
groetjes carolineNiet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoephuisje Bekijk berichtmooie foto hoor,kom maar uit die beginnershoek,is dat een grapje alex
groetjes caroline
Als niet-betalend senior member dient men zijn plaats te kennen...En tevens het goede voorbeeld te geven,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk berichtCompositie is niet zo speciaal, kleuren zijn oke. Jammer dat de bomen er maar krap op staan. Persoonlijk had ik er iets meer grond bij genomen voor de bomen.
Comment
-
Op zich niet onterecht ook. Er staan momenteel honderden foto's van winterlandschapjes op het forum, en allemaal denken ze showcase materiaal te hebben. Het moet al iets aparts zijn, wil het (wat mij betreft) in showcase thuishoren.
Verder denken veel members, als ze maar lang genoeg hier rondhangen dat ze niet meer in andere fora dan showcase hoeven te posten.
Wat mij betreft geef je inderdaad het goede voorbeeld door deze foto's hier te plaatsen. Maar ik zie liever echt showcasemateriaal van je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk berichtOp zich niet onterecht ook. Er staan momenteel honderden foto's van winterlandschapjes op het forum, en allemaal denken ze showcase materiaal te hebben. Het moet al iets aparts zijn, wil het (wat mij betreft) in showcase thuishoren.
Verder denken veel members, als ze maar lang genoeg hier rondhangen dat ze niet meer in andere fora dan showcase hoeven te posten.
Wat mij betreft geef je inderdaad het goede voorbeeld door deze foto's hier te plaatsen. Maar ik zie liever echt showcasemateriaal van je.
Comment
-
Beide foto's zijn goed belicht en de kleuren ogen heel natuurgetrouw. Bij je eerste foto lijkt de boom vanuit het kader te groeien.....misschien hier een beetje vd voorgrond mee in beeld brengen. Bij de tweede foto is de grote boom in het midden wat gekneld in de foto.....een paar stappen achteruit( of mogelijk een iets kortere brandpuntsafstand) en de ganse boom is zichtbaar met wat voorgrond en ruimte bovenaan.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
as he (î) says.
mm
Comment
-
-
Geen probleem mee met posten in de beginnershoek... ook al ben je geen beginner.
Vooreerst zeggen dat 't goed gemaakte foto's zijn. Ik mis toch wat bodem bij beide foto's. ik vind de bomen te dicht tegen 't kader staan. Verder zijn ze heel mooie, goed belichte registraties, waarbij ik toch voor de tweede opteer, omdat deze iets meer lijnenspel heeft dan de eerste, die me een beetje te rechttoe/rechtaan is. Ik mis daar ook iets tussen de boom op de voorgrond en de achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk berichtOp zich niet onterecht ook. Er staan momenteel honderden foto's van winterlandschapjes op het forum, en allemaal denken ze showcase materiaal te hebben. Het moet al iets aparts zijn, wil het (wat mij betreft) in showcase thuishoren.
Wat mij betreft geef je inderdaad het goede voorbeeld door deze foto's hier te plaatsen. Maar ik zie liever echt showcasemateriaal van je.Mijn website: http://www.michelpyck.be
Comment
-
Ik vind de eeste foto de mooiste. De boom is goed geplaatst en onderlijnd het winterlandschap. De plaatsing is precies nodig om het ijle van het beeld te schetsen.
De tweede foto is ook mooi maar naar mijn smaak te vol. Enkele stappen achterwaarts zou vermoedelijk een leukere foto opgeleverd hebben.
Goed dat hier een aantal meningen over deze foto's neer geschreven worden. Zo kunnen we toetsen en leren we misschien wel het meest hoe foto's te beoordelen.
Comment
Comment