Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pictures of my pet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pictures of my pet

Wat is jullie mening hierover? of ?

xXx

Re: pictures of my pet

Het lijken mij een lieve beestjes, maar vind de foto's minder. Met name 2 en 3 missen nogal wat scherpte. De eerste is wel leuk, maar de achtergrond is wat rommelig. Er ligt bijvoorbeeld nog gereedschap, wat de foto verstoord.
    Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

http://ubovdburg.zenfolio.com/

Comment

Foto 1
      De gereedschappen dragen niet echt bij tot het geheel.
      Je lieverd mist een stuk van zijn staart.

Foto 2
      Je scherpstelling ligt fout ( zit op de achtergrond) maar focussen op de ogen
      Nog dieper door de knieën gaan zou een beter resulaat hebben opgeleverd

Foto 3
      Daar had ik iets meer moeite mee... scherpte volledig fout of het moet de bedoeling zijn geweest.
      Het zou beter zijn geweest mocht je niet zo fel hebben ingezoomd waardoor je nu een stuk van de voorpoten niet hebt en het de helft van zijn/haar linker oor mist
      Last edited by Blue Point; 1 januari 2009, 20:20. Reden: wat tekst toevoegen

Comment

Dat hij op foto 1 een stuk staart mist had 'k ook al door ^^ en het gereedschap tja, als 'k de kat wil trekken moet 'k snel zijn en is er niet veel tijd om alle details op de achtergrond weg te doen, maar in 't vervolg kan 'k er wel probere rekening mee te houden
        Bij foto 3 was het de bedoeling dat het niet zo scherp was ...
        (Foto's zijn ook al van een paar jaar geleden => toen 'k nog geen reflexcamera had en nog niet echt veel van fotografie afwist )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boogieke Bekijk bericht
          Dat hij op foto 1 een stuk staart mist had 'k ook al door ^^ en het gereedschap tja, als 'k de kat wil trekken moet 'k snel zijn en is er niet veel tijd om alle details op de achtergrond weg te doen, maar in 't vervolg kan 'k er wel probere rekening mee te houden
          Bij foto 3 was het de bedoeling dat het niet zo scherp was ...
          (Foto's zijn ook al van een paar jaar geleden => toen 'k nog geen reflexcamera had en nog niet echt veel van fotografie afwist )
          Heb zelf een perzische rondlopen, dus ik weet hoe moeilijk het is om een kat te fotograferen. Het geduld van de fotograaf wordt echt getoetst op volharding

Wat foto 3 betreft zat ik er dus bijna op... vandaar ik er wat moeite mee had of het nu juist de bedoeling was met betrekking tot de scherpte.

Comment

Working...
          X